Wednesday, June 26, 2019

Remaja Perempuan Dirogol 7 Lelaki Selama Lima Hari Di India


Seorang remaja perempuan berusia 16 tahun dirogol oleh tujuh orang lelaki di sebuah rumah di Ongole, India, yang menurut laporan portal berita, mangsa yang berasal dari Nalapadu, Guntur, dikurung selama lima hari dan dirogol secara bergilir-gilir oleh mereka.

Dirogol 7 Lelaki

Mangsa yang tidak sedarkan diri kemudiannya dibiarkan berseorangan di stesen bas Ongole selepas lima hari diculik.

Polis tempatan berjaya memberkas empat orang lelaki dewasa dan tiga remaja lelaki yang dipercayai melakukan perbuatan kejam itu.

Berdasarkan siasatan, kejadian berlaku apabila remaja perempuan itu ditipu oleh seorang kenalan yang baru dikenalinya untuk bertemu di Ongole.

Namun, setibanya di sana, lelaki tersebut tidak muncul dan dia ditawarkan oleh seorang lelaki yang tidak dikenalinya untuk tumpang bermalam di rumahnya.

Kertas siasatan kes berkenaan dibuka di bawah Akta Perlindungan Kanak-Kanak atas Kesalahan Seksual (POCSO), untuk kesemua suspek diheret ke muka pengadilan.

Berikutan kejadian itu, Menteri Dalam Negeri, Andhra Pradesh, Mekathoti Sucharitha berkata, langkah pencegahan akan diambil bagi memastikan kejadian seperti itu tidak lagi berulang pada masa depan.

BACA INI JUGA:

sumber: astroawani

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon