Sunday, July 05, 2020

Maksud Mimpi Kereta Dilanggar Atau Kemalangan


Ada sebuah tafsir menyatakan bahawa, disaat anda bermimpi tentang kemalangan kereta di langgar pemandu lain, biasanya penjelasan mengenai mimpi ini ada hubungannya mengenai suasana ingin tahu anda tentang sesuatu perkara.

Mimpi Kereta Dilanggar
Gambar hiasan.

Walaupun demikian, maksud pada mimpi tersebut adalah berbeza, bergantung kepada siapa yang memimpikannya.

1. Mimpi Kereta Di langgar Jika Anda Seorang Wanita

Untuk wanita bujang, ia merupakan sebuah petanda adanya rezeki tidak disangka-sangka, namun untuk jenis rezeki itu sendiri akan datang tidak hanya dalam bentuk wang, tetapi mungkin dalam bentuk kesenangan dan kebahagiaan.

2. Mimpi Kereta Di langgar Jika Anda Yang Sudah Berkahwin

Erti mimpinya adalah, anda akan mendapat pertolongan yang tidak disangka-sangka. Beberapa masalah dapat diselesaikan, selain itu usaha anda akan mendapat hasil yang cukup lumayan.

3. Mimpi Kereta Di langgar Jika Anda Remaja Wanita

Erti mimpinya adalah, ini mungkin kurang menyenangkan, kerana sesuatu yang buruk akan terjadi dan ini ada kaitannya dengan tindakan yang pernah anda lakukan.

TAFSIR MIMPI LAIN

Maksud mimpi kemalangan kereta

Apabila mimpi melihat kematian seseorang dalam kemalangan, ia boleh bermaksud, sikap tersembunyi negatif anda kepada orang ini: iri hati, enggan bersahabat.

Sekiranya berlaku kemalangan semasa tidur, menyebabkan anda tercedera, ia adalah tanda bahawa pada masa akan datang anda akan kecewa, musibah atau menderita dalam kehidupan.

Jika kemalangan kereta yang berlaku di laut, pantai, boleh jadi nasib anda tidak lama lagi ditakdirkan untuk mencari cinta.

Jika anda sudah berkahwin, mungkin akan berpisah atau bercerai, selepas itu anda akan mendapat yang lain, pasangan baharu yang lebih sesuai.

Jika anda melihat kematian dalam kemalangan, itu tandanya anda bakal menghadapi masalah dengan saudara-mara orang yang mati tadi. Berhati-hati untuk menyelesaikan masalah dengan mereka, jika tidak, mungkin akan memberi kesan negatif dalam pergaduhan.

Jika mimpi seorang wanita cedera dalam kemalangan, ia boleh bermaksud kegagalan dalam perancangan.

Apabila melihat kemalangan tetapi tidak terlibat di dalamnya, ia bermaksud ada masalah yang akan berlaku kepada rakan baik dan mungkin juga akan memberi kesan kepada anda.

kemalangan di mana kereta yang telah lama hilang saudara - kata bahawa jalan yang boleh menghadapi masalah. Untuk menyelesaikan masalah ini akan pergi lama, tetapi akhirnya musibah yang berlaku, akan dapat meneruskan perjalanan mereka.

Apabila dalam kemalangan kereta dan kereta meletup, ia boleh bermakna skandal besar dalam keluarga;

Wallahu a'lam.

p/s: Ini adalah untuk pengetahuan dan pembacaan semata-mata dan bukanlah sebagai kepercayaan 100%.

BACA INI JUGA:

sumber: iniprimbon

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon