Tuesday, December 18, 2012

PENAFIAN


PENAFIAN: Blog ini adalah milik peribadi Sentiasapanas.com. Tidak ada kaitan dengan mana-mana Blog/Website, individu, organisasi, agensi atau parti.

Sentiasapanas.com adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari blog ini serta tidak boleh ditafsirkan sebagai ejen kepada, ataupun syarikat yang disyorkan oleh pihak kami. Maklumat yang dikumpulkan adalah bagi tujuan rujukan umum sahaja.

Segala pos/entri/artikel/gambar/video (perkara) yang disiarkan adalah hasil penulisan dari penulis sendiri ataupun pencarian daripada pelbagai sumber seperti laman web, blog, laman sosial, forum, majalah, akhbar dan lain-lain sumber yang belum tentu atau terbukti akan kebenaran serta kesahihan tentang perkara tersebut atau hanya direka-reka, khabar angin, gimik atau mungkin juga telah diubahsuai atau sebagai berita palsu dan sebagainya, ini adalah kerana penggunaan internet yang sangat meluas atau bebas tanpa sempadan di beberapa negara mahupun di seluruh dunia.

Jadi segala perkara yang dipaparkan adalah sekadar untuk berkongsi sama ada hal-hal berguna atau tidak berguna kepada tatapan umum tentang sesuatu perkara hanya sebagai hiburan ataupun sebaliknya tentang sesuatu perkara sahaja.

Anda tidak digalakkan percaya 100% terhadap perkara yang telah dipaparkan atau terus menganggap perkara yang disiarkan adalah tepat, benar atau sahih tanpa sebarang rujukan daripada pihak lain dan jika terdapat perkara yang dipaparkan adalah tidak lengkap, kurang maklumat, salah atau tidak benar, kami tidak bertanggungjawab atas sebarang kerugian, kerosakan, salah faham terhadap sesuatu perkara, dan sebagainya yang negatif berlaku kepada anda disebabkan perkara yang telah dipaparkan didalam blog ini kerana kami telah jelaskan semuanya disini.

Apa juga komen yang dibuat diblog ini adalah terletak HAK kepada PARA PENGKOMEN dan BUKANNYA dibawah tanggungjawab author atau Sentiasapanas.com.

Jika sekiranya ada sebarang SAMAN atau Tindakan Mahkamah, hendaklah DIRUJUK TERUS kepada PARA PENGKOMEN kerana ia bukanlah komen dari Sentiasapanas.com atau bagi pihak Sentiasapanas.com atau pandangan Sentiasapanas.com.

Sentiasapanas.com mengamalkan dan menyokong "MSC Malaysia Bill Of Guarantees" (BoG No.7) iaitu tidak menapis internet.

Sebarang artikel boleh diterbitkan semula di laman blog/web lain.

Sebarang kata-kata mengguris hati atau menyinggung mana-mana individu, organisasi, agensi atau parti dalam penerbitan artikel di sini, kami terlebih dahulu memohon ribuan kemaafan.

Jika sekiranya anda mempunyai sebarang cadangan, teguran mahupun nasihat, sila hubungi kami disini.

Sekian
Admin



Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon