Friday, July 12, 2013

Justin Bieber Kencing Dalam Baldi Restoran


Imej Justin Bieber terus merudum ekoran tersebar klip video terbaru memaparkan dia kencing ke dalam bekas mop sebuah restoran.


Berdasarkan klip diperoleh laman sesawang TMZ, Bieber dilihat melakukan perbuatan tidak senonoh itu di sebuah restoran tidak dikenal pasti di New York awal minggu ini.

Berdasarkan reaksinya, Bieber dipercayai tidak menganggap tindakan itu boleh menjadi isu, malah dia ketawa sepanjang aksinya dirakam.

Di akhir klip itu, Bieber menyembur sekeping gambar bekas Presiden AS, Bill Clinton dengan cecair pembersih dan mencarut: “F**k Bill Clinton!”

Apabila dihubungi media, wakil Bieber enggan memberi komen terhadap aksi berkenaan.

Sejak akhir-akhir ini, penyanyi pop berusia 19 tahun itu jarang menjadi perhatian kerana karya muzik berbanding kerenah yang dilakukannya.

Antaranya, keterlanjuran menulis di Twitter, mengambil dadah dalam bas serta mencatat mesej tidak sensitif dalam buku tetamu di sebuah muzium.

Paling baru, Bieber dilarang menggunakan kemudahan sukan tertutup di Las Vegas selepas gagal membayar bil bernilai AS$1,600 (RM5,068) untuk diri sendiri dan rakannya.

Bieber cuba mempertahankan dirinya dengan menggunakan alasan kononnya dia masih muda dan sering melakukan kesilapan. Ibunya pula menganggap Bieber anak yang baik dan cuma perlukan sedikit perubahan.



-Agensi

1 comment

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon