Friday, March 15, 2013

Justin Bieber Dikecam Berlengah 2 Jam Sebelum Persembahan


Penyanyi rock Britain, Noel Gallagher mengecam Justin Bieber yang berlengah selama dua jam sebelum membuat persembahan di arena The O2, London, Isnin lalu, hingga ramai anak muda pulang dengan rasa kecewa.


Ayah kepada tiga cahaya mata hasil perkahwinan de­ngan Sarah McDo­nald itu menegaskan dia memahami mengapa ramai ibu bapa merungut kesal de­ngan kejadian itu.

“Saya tidak pernah kenal Bieber secara peribadi tetapi membuatkan peminat menunggu hingga dua jam adalah perkara yang tidak sepatutnya berlaku,” katanya.

Ketika membuat persem­bahan di arena Wembley pada acara Give It Up For Comic Relief, Gallagher mengumumkan akan berehat seketika dari industri muzik seperti dilakukan David Bowie.

“Saya tidak mempunyai apa-apa hobi selain menulis tetapi jika berehat selama 10 tahun, pasti ada aktiviti akan dilakukan sepanjang tempoh itu,” katanya.

Hasil kutipan derma majlis itu disalurkan kepada pertubuhan Comic Relief. Selebriti turut menjayakan persembahan termasuk Emeli Sandi, Kasabian, Jessie J, Jimmy Carr, Jack Whitewall, Frankie Boyle, Eddie Izzard dan John Bishop.

-Hmetro

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon