Monday, July 01, 2019

Taylor Swift Dan Justin Bieber Bergaduh Gara-gara Scooter Braun


Drama Taylor Swift bermula lagi! Kali ini melibatkan bekas pengurus muzik, Scooter Braun dan Justin Bieber, selepas penyanyi lagu Me! itu meluahkan kesedihan apabila keseluruhan katalog lagu-lagunya sepanjang berada di bawah label Big Machine Record akan menjadi milik Scooter.

Justin-bieber vs Taylor-swift

Berkongsi di laman Tumblr miliknya, Taylor berasa sedih kerana keringatnya sepanjang menjadi anak seni akan menjadi milik orang lain.

Untuk pengetahuan peminat, Taylor memulakan kariernya sebagai anak seni di bawah label tersebut hinggalah pada November tahun 2018 lalu apabila dia menamatkan kontrak dan masuk pula label Universal Music.

Justin Bieber Marah

Susulan itu, penyanyi, Justin Bieber yang juga turut diurus oleh Scooter mengecam tindakan Taylor yang dilihat tidak matang apabila mengunakan media sebagai platform untuk mendapatkan simpati orang ramai.

“Selama ini Scooter banyak membantu kamu, jadi untuk kamu menggunakan media sosial untuk menyerang dia adalah tidak adil.

“Apa yang kamu dapat dengan berkongsi perkara ini? Pada saya, kamu macam meminta simpati orang ramai dan dengan berkongsi perkara seperti ini, peminat kamu akan memberikan sokongan pada kamu seterusnya menyerang Scooter.

“Satu perkara yang saya tahu, baik saya dan juga Scooter sayangkan kamu. Jadi, saya rasa Scooter boleh berbincang secara baik dengan kamu mengenai isu ini,” kata penyanyi What Do You Mean itu.

Isteri Scooter Turut Pertahan Suami

Dalam pada itu, isteri kepada Scooter iaitu Yael Cohen turut mempertahankan suaminya itu menerusi laman Instagram.

“Scooter sudah pernah bagi peluang untuk kamu menjadi pemilik lagu-lagu kamu tapi kamu yang tak ambil peluang itu. Dan apa maksud kamu yang suami saya seorang pembuli?

“Sepanjang hidupnya, dia sering mempertahankan dan membantu orang lain yang dia percaya,” tulisnya.

Peminat Pertahankan Taylor Swift

Bagaimanapun, para peminat penyanyi itu yang digelar Swifties, mempertahankan penyanyi kesayangan mereka dan mengecam tindakan Scooter.

Malah, tanda pagar #WeStandWithTaylor turut trending di laman Twitter.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

sumber: remaja

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon