Sabtu, April 27, 2019

Maksud Mimpi Hilang Ingatan


Loading...

Ketika mendapat mimpi yang berkaitan dengan mimpi hilang ingatan, biasanya tafsir mimpinya berkaitan tentang suasana lucu. Walau bagaimanapun, kronologi dalam mimpi ini menjadikan takwil mimpinya tidak sama dan bergantung siapa yang memimpikannya.

Mimpi Hilang Ingatan

Berikut adalah 6 erti dan maksud mimpi hilang ingatan untuk lelaki dan wanita, tafsirannya seperti berikut:

Lelaki Sudah Berkahwin

Jika lelaki yang sudah berkahwin bermimpi tentang hilang ingatan, maka erti mimpinya adalah; Si pemimpi akan menghadapi satu keadaan dimana dia akan mengalami kegagalan dalam rancangannya yang menyebabkan timbul pelbagai masalah.

Lelaki Bujang

Jika Mimpi hilang ingatan ini di mimpikan oleh lelaki yang masih single, maka erti mimpinya adalah, Terpaksa atau tidak, dalam waktu terdekat ini, anda akan melakukan aktiviti yang jarang anda lakukan, mungkin juga aktiviti tersebut sangat anda hindari kerana pelbagai alasan.

Remaja Lelaki

Jika seorang remaja lelaki yang memimpikannya, maka erti mimpinya adalah, Akan mengalami kejadian kurang menyenangkan, merugikan malah menakutkan.

Ini mungkin terjadi kerana anda terlalu takut atau selalu berkhayal tentang perkara-perkara yang di dramatik.

Wanita Berkahwin

Jika wanita yang sudah berkahwin bermimpi tentang hilang ingatan, maka erti mimpinya adalah, Akan adanya situasi dimana si pemimpi mengalami banyak fikiran atau pelbagai masalah yang perlu difikirkan.

Wanita Bujang

Jika Mimpi tentang hilang ingatan di mimpikan oleh wanita single, maka erti mimpinya adalah, Ada baiknya jika tidak memandang remeh suatu urusan yang dianggap mudah atau biasa kerana mungkin anda sendiri belum tentu dapat menyelesaikan urusan tersebut.

Remaja Perempuan

Jika remaja perempuan yang memimpikannya, maka erti mimpinya adalah, Kamu mungkin merasa kurang beruntung, tapi yakinlah semua itu tidak benar.

Mimpi yang anda alami menjelaskan bahawa seseorang selalu menginginkan kehadiran kamu, namun sukar mengungkapkannya.

p/s: Ini adalah untuk pengetahuan dan pembacaan semata-mata dan bukanlah sebagai kepercayaan 100%.

Wallahu a'lam.

BACA INI JUGA:

sumber: iniprimbon

Seorang blogger yang suka berkongsi ilmu untuk individu yang suka membaca.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon