Friday, March 17, 2017

Video Seram Buaian ‘Berayun’ Sendiri Di Keningau!

Loading...

Sebuah video yang viral di Whatsapp dan Facebook menunjukkan bagaimana secara tiba-tiba buaian yang terletak di taman permainan sebuah perumahan tiba-tiba bergerak sendiri.

Seram

Itulah yang berlaku kepada seorang kanak-kanak ketika dibawa ke sebuah taman permainan di Taman Anggerik, Batu 28, Keningau, Sabah.

Menerusi perkongsian Nurul Ashiekin di Facebook, kejadian tersebut berlaku kepada salah seorang anak rakannya yang tidak henti-henti menangis apabila dibawa ke taman permainan tersebut.

“Kawan saya bawa anak dia pergi ke playground di Taman Anggerik itu, tapi anak dia menangis-nangis. Dia pun pelik, terus dia bawa anaknya pulang semula ke kereta.

“Dalam perjalanan pulang ke kereta, bila dia tengok taman permainan itu, dia ternampak buaian itu ‘berguyang’ (bergoyang) sendiri.

“Cepat-cepat dia rakam dengan telefon bimbit dan saksikanlah sendiri,” tulisnya.

Ada yang menganggap buaian itu bergerak sendiri disebabkan tiupan angin kerana keadaan cuaca pada ketika itu mendung.

Tidak kurang juga yang menganggap rakaman video itu sebenarnya hanya dibuat-buat untuk menakutkan orang ramai.

Namun, jika dilihat dengan lebih teliti memang tidak ada kelibat manusia lain yang berada di taman permainan itu untuk membuatkan buaian itu berayun.

Buaian yang berayun sendiri itu hanya dua buaian sahaja, manakala empat lagi buaian di kiri dan kanan langsung tidak terusik.

Menyeramkan!

Tonton video dibawah atau muat turun video ini di smartphone anda (mediafire).

BACA INI JUGA:


sumber: mynewshub

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon