Wednesday, March 01, 2017

8 Gaya Potongan Rambut Lelaki Disukai Wanita!


Daripada survey yang telah dijalankan, berikut merupakan “Style” dandanan rambut yang paling di sukai oleh golongan wanita.

Dikatakan bahawa 8 gaya potongan rambut lelaki masa kini yang boleh anda tiru gayanya kerana wanita dan para gadis diluar sana pasti akan menjeling anda dua kali kerana tarikana gaya rambut yang stailo!

1. Zac Efron Style

Gaya Rambut Zac Efron

Potongan rambut lelaki yang smart yang di gayakan oleh Zac Efron. Gaya ini sesuai untuk anda mengayakan di majlis keramaian.

2. American Style

American Hair Style

Gaya rambut yang di gayakan mengikut American style juga biasa menjadi ikutan kebanyakan orang yang menjaga penampilan ketika berjumpa dengan pelanggan untuk promosi produk dan lain-lain.

3. 50s Style

50s Hair Style

Gaya ini merupakan gaya santai dan banyak menjadi ikutan oleh golongan muda remaja masa kini. Lebih nampak kemas digayakan dengan cermin mata gelap.

4. Taylor Lautner Style

Taylor Lautner Hair Style 2

Gaya potongan rambut lelaki ini merupakan gaya santai dan sesuai untuk digayakan ketika keluar berjalan di pusat membeli belah.

Potongan gaya ini sering kita nampak banyak digayakan oleh golongan remaja.

5. Short Spike Style

Short Spike Hair Style

Potongan gaya ini nampak kemas dan nampak maskulin sedikit dan lebih sesuai digayakan dengan cermin mata hitam.

Gaya ini juga perlu di sesuaikan dengan pakaian yang sesuai.

6. Modern Elvis Style

Modern Elvis Hair Style

Gaya ini jarang juga di gayakan oleh sesetengah remaja. Ramai yang mengayakan potongan ini bila masa yang mengikut musim gaya potongan rambut artis di kaca televisyen semasa menonton drama atau cerita.

7. Afro style

Afro Hair style

Potongan ini sudah banyak digayakan oleh remaja masa kini. Gaya ini mempunyai tarikan yang tersendiri sehinggakan juga menjadi tarikan kepada kaum wanita kerana keunikan rambut lelaki itu.

8. Spiky Style

Spiky Hair Style

Potongan rambut lelaki ini pernah popular suatu ketika dahulu dan tetap menjadi gaya rambut seharian semasa keluar sehingga ke hari ini.

Kebanyakkan budak sekolah menengah atau di sekolah kebangsaan banyak terikat dengan peraturan sekolah yang melarang pelajar berambut panjang.

Kebanyakan gaya ini banyak ditiru oleh pelajar universiti, kolej, dan lain-lain lagi.

Gaya potongan lelaki yang menarik boleh membantu anda sesuai dengan muka anda dan penampilan anda akan nampak menarik di mata wanita.

Oleh itu, mulakan gaya ini sekarang.

BACA INI JUGA:

sumber: wom

1 comment

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon