Thursday, December 08, 2016

Digi Tawar Internet ‘Unlimited’ Serendah RM1 Sehari


Digi baru-baru ini telah melancarkan 3 pelan prabayar terbaru dan dikatakan pelan terbaru daripada Digi ini lebih memfokuskan kepada penjimatan harga.

DIGI

Untuk menyesuaikan dengan cara penggunaan pengguna, Digi telah menawarkan 3 jenis pelan Internet yang bermula daripada RM1 sehingga RM8.

Pelan Internet RM1 Sehari

Kita mulakan daripada pelan terendah daripada Digi iaitu pelan internet RM1. Dengan langganan serendah RM1, anda berpeluang untuk menggunakan pelbagai sosial media serta menonton video.

Mungkin agak keterlaluan untuk menawarkan RM1 pada kelajuan yang tinggi, Digi telah menetapkan download speed dengan kelajuan 512kbps.

Jika anda seorang yang menggunakan internet bagi tujuan aplikasi Whatsapp dan WeChat, pelan ini sudah cukup memadai rasanya.

Pelan Internet RM3 Sehari

Melalui pelan internet RM3, anda diberi akses percuma panggilan bersama rangkaian telco yang sama. Selain itu, internet ‘unlimited’ juga ditawarkan dengan kelajuan yang rendah.

Pelan Internet RM8 Sehari

Buat anda yang mahukan kelajuan yang tinggi, serta akses untuk kesemuanya, disarankan anda memilih pelan internet RM8. Anda berpeluang untuk melayan internet sepuas-puasnya dengan kelajuan internet yang tinggi.

Digi turut menyatakan apa yang dimaksudkan dengan ‘unlimited’ adalah penggunaan internet sehari dengan quota internet 10GB serta panggilan percuma untuk 1,000.

DIGI+DAILY+UNLIMITED

Melihat kepada tawaran daripada Digi, boleh dikatakan langkah ‘unlimited’ yang dinyatakan agak selamat untuk pengguna biasa.

Buat anda yang berminat untuk melanggan, anda hanya perlu dial *116*2*# seperti gambar diatas dan pilih pelan internet yang sesuai dengan anda.

Setiap langganan cuma boleh digunakan selama 24 selepas diaktifkan dan perlu diaktikan semula jika anda berminat untuk meneruskan langganan.

Untuk makluman lanjut mengenai pelan internet Digi, anda boleh layari laman web Digi.

BACA INI JUGA: Digi Postpaid Diperbaharui Tambahan 10GB Data Percuma!

Sumber: Thevocket

1 comment

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon