Thursday, November 17, 2016

Wanita Terkejut Hantu Kanak-Kanak Dalam Foto Selfie!


Melissa Kurtz, yang berasal dari Florida, Amerika Syarikat, terkejut dengan kehadiran entiti misteri yang tidak dikenali ketika melihat semula gambar selfie bersama-sama anak perempuannya.

Melissa Kurts selfie

Menurut sebuah laman berita antarabangsa, ketika kejadian Melissa Kurtz, 48 menghantar Harper, 13 tahun ke pertandingan ratu cantik pada Ogos lalu.

Dalam perjalanan yang mengambil masa 45 minit itu, Harper yang kebosanan telah merakam foto selfie mereka di dalam kenderaan dinaiki mereka.

Menurut Melissa, pada mulanya gambar yang dirakam oleh anak perempuannya itu kelihatan normal sehinggalah dia meneliti semula gambar-gambar berkenaan sebulan kemudian.

Hasilnya, dia mendapati ada wajah seorang kanak-kanak lelaki yang berada di tempat duduk belakang anak perempuannya itu.

Dia yang terkejut dengan penampakan itu segera memberitahu rakan-rakan sekerjanya yang lain dan mereka turut terkejut dengan imej yang terdapat di dalam salah satu gambar berkenaan.

Harper

Menurut Melissa lagi, dia percaya kehadiran hantu kanak-kanak itu adalah untuk memberi amaran kepada Harper supaya memakai tali pinggan keselamatan.

“Saya memiliki 13 saman kesalahan lalu lintas kerana dia (Harper) tidak suka memakai tali pinggang keselamatan,” luah Melissa kepada laman itu.

Malah difahamkan, jalan yang sering digunakan oleh Melissa untuk menghantar anaknya itu pernah berlaku satu kemalangan ngeri setahun sebelumnya.

Kemungkinan hantu kanak-kanak lelaki yang muncul di dalam swafotonya itu adalah salah seorang mangsa nahas dalam kejadian terbabit.

BACA INI JUGA: Detik Seram Terselfie Dengan Makhluk Berambut Panjang!

Sumber: Mynewshub

1 comment

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon