Aug 2, 2016

Aplikasi NovelPlus Online Untuk Mereka Yang Suka Membaca Novel

Admin ni dah jarang-jarang baca novel sebab agak sibuk dengan urusan seharian, lama kelamaan teringin pulak nak menjenguk apa yang menarik dalam novel terbaharu keluaran tempatan.

blogpost-01

Novel tempatan pun bukan murah malah berpuluh ringgit tapi kerana minat, beli jugalah. Nasib baik admin terjumpa aplikasi NovelPlus yang membolehkan kita baca novel tanpa had hanya melalui telefon bimbit saja.
Aplikasi NovelPlus boleh didapati secara percuma di Google Store dan Apple AppStore.

Biarpun aplikasi ini menawarkan bacaan secara percuma tapi kualiti novel-novel yang disajikan memang terjamin best belaka.

Koleksi Novel Pilihan

blogpost-02

Sebagai pembaca tentu sekali kita akan ada novel-novel pilihan yang ingin dijadikan koleksi untuk dibaca berulang kali.

Oleh itu, NovelPlus menyediakan kemudahan rak untuk memudahkan pembaca menguruskan koleksi peribadi mereka.

Peluang Menjadi Penulis Novel

blogpost-03

Di samping itu, platform ini menyediakan peluang untuk sesiapa sahaja menerbitkan novel di sini secara percuma.

Hanya hantar manuskrip dan ia akan dibaca oleh ribuan pembaca dari dalam dan luar negara. Malah NovelPlus juga turut menyediakan ‘cover’ hadapan novel untuk korang!

Dengan NovelPlus, peluang untuk penulis berkarya turut menjadi lebih mudah dan bebas.

Jadi, muat turun aplikasi NovelPlus ini dengan segera kerana admin boleh jamin korang akan terpaku dengan novel-novel best di dalam aplikasi ini.

“Kami teruja untuk membantu mereka yang gemar menulis mengasah kemahiran menulis mereka sambil merapatkan jurang di antara karya mereka dan pembaca setia.

"Bukan itu sahaja, aplikasi ini juga menggalakkan maklum balas dan interaksi di antara pembaca dan penulis melalui perincian ulasan dan perkongsian yang dibangunkan di dalam aplikasi ini,’’ ujar pengasas NovelPlus.

NovelPlus mensasarkan 2 perkara, membantu orang ramai menceritakan kisah mereka dan membolehkan mereka berkongsi karya mereka secara langsung dengan audiens dan menjadikan pembacaaan menjadi lebih mudah berbanding membawa senaskah buku untuk dibaca ketika anda dalam pengangkutan awam, ke kampus atau tempat kerja.

Menariknya lagi, di NovelPlus sesiapun boleh menjadi penulis, tanpa mengira had umur. Hanya dengan menghantar karya anda di NovelPlus, karya anda secara automatik akan disiarkan secara digital dan setakat ini penulis termuda yang menghantar karya kepada kami berusia 12 tahun!

Sambil saya menulis artikel ini, sambil-sambil membelek aplikasi NovelPlus, rasa macam best pulak!

Untuk maklumat lanjut sila layari www.novelplus.co dan Facebook NovelPlus.

Muat turun aplikasi NovelPlus

BACA INI JUGA: Cerpen: Dalam Air Ada Puaka

Blogger biasa yang menulis untuk berkongsi berita dan infomasi untuk memberi manfaat dan ilmu pengetahuan.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon