Nov 14, 2014

Gambar Anak Perempuan Ketua Yakuza Jepun

Dengan rambutnya yang panjang diwarnakan serta bergaya dengan seluar jeans, Shoko Tendo kelihatan seperti wanita biasa di Jepun.

Shoko Tendo

Sehinggalah dia membuka bajunya untuk mendedahkan tatu yang jelas meliputi belakang dan sebahagian besar badannya.

Dia adalah anak perempuan kepada ketua kongsi gelap Yakuza di Jepun, Hiroyasu Tendo.

BACA INI JUGA: Top 5 Kumpulan Mafia Terkenal Antarabangsa)

Shoko adalah anak ketiga dari empat beradik dan dibesarkan dalam lingkungan kehidupan Yakuza yang penuh dengan kekejaman dan kekerasan terhadap mereka yang lemah di Jepun.

Menurut Shoko dia terjebak dalam dunia Yakuza sejak di usia remaja dan kini dia merancang untuk mengubah kehidupannya menjadi wanita biasa walaupun bapanya adalah seorang ketua kongsi gelap terbesar di Jepun.

Shoko Tendo [2]
Shoko Tendo [3]
Shoko Tendo [4]
Shoko Tendo [5]
Shoko Tendo [6]
Shoko Tendo [7]

BACA INI JUGA: 7 Gangster Wanita Paling Menakutkan Di Dunia

Sumber: Mynewshub.cc

Blogger biasa yang menulis untuk berkongsi berita dan infomasi untuk memberi manfaat dan ilmu pengetahuan.

8 comments

baguslah kalau dia nak berubah kan...

Sentiasa hidup dalam ketakutan mungkin punca gadis ni nak berubah..

Assalammualaikum... SP,

badan dia banyak tatu... harap2 dia insaf dan kembali ke pangkal jalan...

mselim3

Waalaikumsalam mSelim. Mungkin dah bosan hidup dalam dunia jenayah..

muka dia tak macam orang Jepun pun tapi masih cantik cuma nampak ganas.

cara cegah penyakit insomnia

Muka awek ni macam kacukan orang puteh kan..hehe

Pehh ganas... bila cakap pasal anak Yakuza teringat cerita novel Ramlee Awang Mursyid bertajuk Hati ku di Harujuku.. Layan ooo Yakuza..

Kalau insan biasa entah-entah kena terajang hari-hari hehe..

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon