Thursday, July 03, 2014

GILER! Video Selfie Paling EKSTRIM Atas Motorsikal!


Pada masa kini, perbuatan ‘selfie’ ataupun mengambil gambar diri sendiri tanpa memerlukan bantuan orang lain begitu meluas dilakukan orang di seluruh dunia.

Selfie Paling EKSTRIM

Disebabkan ia sudah pun dilakukan ramai orang, maka lebih ramai orang mahu melakukan selfie mengikut cara mereka tersendiri untuk menjadikan selfie mereka lebih berbeza daripada orang lain.

Di Facebook, telah tersebar satu video rakaman yang dibuat secara selfie melibatkan seorang penunggang motosikal yang melakukan aksi berani sambil selfie.

Pelbagai aksi yang ekstrim dilakukan antaranya melakukan pusingan dengan motosikalnya 360 darjah dan merebahkan badannya, sebelah tangan memegang handle manakala sebelah lagi memegang monopod.

Satu aksi di dalam video berkenaan menunjukkan dia menunggang motosikal sambil mengheretkan kepalanya di atas jalan raya tanpa terjatuh.

Banyak komen orang ramai yang telah menonton video selfie antara terhebat ini menyuarakan kekaguman mereka pada aksi berani dan berbahaya ini.

Tidak kurang juga yang memuji kepekaan brader mat motor ini yang mengenakan pakaian keselamatan termasuk topi keledar ketika melakukan aksi berkenaan. -Mynewshub

BACA INI JUGA: Gambar Selfie Rakam Imej Hantu!


Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon