Friday, June 06, 2014

Lelaki Bunuh Diri Wajah Kekasih Tidak Cantik


Gara-gara terkejut melihat wajah kekasihnya buat pertama kali, seorang lelaki di Filipina bertindak membunuh diri dengan terjun dari tingkat empat sebuah pusat beli-belah.

Filipino Girls
Gambar hiasan.

Mark Anthony Perez dikatakan terlalu kecewa selepas wajah kekasihnya tidak secantik dalam gambar yang dimuatnaiknya di internet.

Pasangan itu berpacaran empat bulan lalu selepas berkenalan menerusi laman sosial dan tidak pernah bertemu lantaran jarak tempat yang jauh antara satu-sama lain.

Kekasihnya kerap menggunakan aplikasi Camera 360 dan Retrica bagi mengubahsuai wajahnya untuk kelihatan cantik dan menarik.

Mark Anthony Perez

“Saya ingat awak sangat cantik, tetapi saya bodoh kerana percayakan gambar awak sedangkan semuanya telah diubahsuai,” katanya kepada wanita itu biarpun dia sudah mengenakan solekan tebal.

Selepas pertemuan itu, Mark menangis dan tidak mampu mengawal diri sehingga bertindak membunuh diri.

Dia mati serta-merta akibat kecederaan dalaman termasuklah pada paru-paru dan otaknya.

Gadis Terselamat Selepas Ditembak Dan Dicampak Ke Terusan

Saba Maqsood

Seorang gadis Pakistan, Saba Maqsood, 18, terselamat walaupun telah ditembak sebanyak dua kali oleh ahli keluarganya selepas mereka membantah keputusannya berkahwin dengan jejaka pilihannya.

Selepas ditembak, ahli keluarga Saba termasuk ayahnya, abang, pakcik dan makciknya kemudian mencampanya ke sebuah terusan.

Seorang jurucakap polis, Ali Akbar berkata tindakan ahli keluarga Saba itu sebagai mengajar anak mereka supaya tidak mengingkari perintah mereka yang menghalang Saba daripada mengahwini jejaka yang dicintainya yang tidak mendapat restu daripada keluarga Saba.

Saba Maqsood
Saba Maqsood
Saba Maqsood

Menurutnya lagi, mangsa telah mengahwini jirannya, Muhammad Qaiser lima hari lalu yang mana menentang kemahuan kedua ibu bapanya.

Selepas keluarga Saba mendapat tahu mengenai perkara tersebut, Saba telah dibawa ke sebuah daerah Hafizabad, ditembak sebanyak dua kali, diikat dalam sebuah guni dan kemudiannya dicampak ke sebuah terusan kerana mereka menyangkakan Saba sudah mati ketika ditembak.

Saba kemudiannya telah diselamatkan oleh orang yang lalu lalang di terusan tersebut dan akibat perbuatan kejam ahli keluarganya, Saba dilaporkan cedera di bahagian pipi dan tangan kanannya. - mynewshub

BACA INI JUGA: 'Klimaks Berkali-Kali Untuk Kekalkan Awet Muda'

-SENTIASAPANAS.COM

2 comments

  1. ai yoh giler ke apa..
    bunuh diri sbab x lawa..
    ni mesti kes couple lama2 tapi x pnah jmpa...
    skali jumpa trys frush menonggeng!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh atau sangat kasihan..entahlah

      Delete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon