Jan 18, 2016

'Klimaks Berkali-Kali Untuk Kekalkan Awet Muda'

Pelakon Mexico yang pernah popular dengan telenovela Rosalinda satu ketika dahulu, Thalia sebelum ini pernah mengaku membuang sepasang tulang rusuknya dengan tujuan kecantikan.

Thalia

Sikap obses pelakon tersebut yang terlalu mengejar kecantikan sememangnya membuatkan ramai pihak terkejut atas tindakannya yang ingin mengekalkan bentuk pinggang bak ‘gitarnya’.

Berita terbaru mengenai aktres tersebut dan sedang hangat diperkatakan sekarang ini ialah ‘rahsia’ awet muda pelakon tersebut meskipun sudah berusia 44 tahun.

Thalia di dalam sebuah program temu bual baru-baru ini setelah ditanya mengenai tips kecantikannya mendedahkan yang mana dia akan klimaks berkali-kali pada setiap malam agar kulitnya sentiasa muda.

Thalia juga dilihat tanpa segan silu memberitahu perkara tersebut kepada wartawan dan menurutnya juga, dalam sehari beliau dikatakan mampu untuk mencapai 50 klimaks.

Menurutnya juga, Thalia amat gemarkan ‘aktiviti’ berkenaan dan sebelum ini dia pernah berkongsikan fantasi kehidupan seks bersama suaminya, Tommy Mottola.

Seperti yang diketahui, aktiviti seks juga sebenarnya merupakan perkara yang sihat di mana anda dan pasangan secara semulajadinya akan mengeluarkan peluh di dalam aktiviti tersebut.

Mungkin apa yang dimaksudkan oleh Tahlia ialah peluh sihat yang dihasilkan akan meningkatkan metabolisme badan dan secara tidak langsungnya menjadikan badan lebih cergas dan awet muda.

BACA INI JUGA: Petua Bagaimana Supaya Isteri Anda Klimaks Berulang-kali!

Sumber: Kompas/Mynewshub

Blogger biasa yang menulis untuk berkongsi berita dan infomasi untuk memberi manfaat dan ilmu pengetahuan.

2 comments

Fuhh mcm2 org barat ni kan... obses dgn kecantikan smpi mcm2 dibuatnya.. :D

Betul tu KK, sanggup buat apa saja demi keseronokan dunia..

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon