Saturday, November 30, 2013

Isteri Umum Cerai Suami Di Papan Tanda


Banyak penceraian dilakukan secara senyap-senyap. Tetapi apabila ia dikongsikan kepada umum, maka pasti ada pihak akan mendapat aib.

Paul, I'm Divorcing You

Di Swansea, Wales, England, seorang isteri yang bengang apabila mendapati suaminya curang dengan wanita lain bertindak menceraikan suaminya secara terbuka.

Caranya, memberitahu dia menceraikan suaminya dengan menulis ‘PAUL.. I AM DIVORCING YOU’ di papan tanda kafe dan bar yang selalu dikunjungi mereka.

Tak cukup dengan itu, hari berikutnya papan tanda bar ditulis pula ‘BTW I AM KEEPING THE DOG’.

Isteri berkenaan yang enggan dikenali berkata, dia sengaja merancang semua itu kerana marah selepas mengetahui suaminya curang dengan perempuan lain. Dia mengakui lega selepas melakukannya.

Begitu pun mengikut rekod lama, isteri Paul ini memang terbiasa mendedahkan perasaannya menggunakan papan tanda kafe dan bar Noah’s Yard tersebut.

Malah dia turut melakukan perkara sama ketika meminta Paul mengahwininya beberapa tahun lalu memenerusi papan tanda tertulis ‘MARRY ME PAUL?’

Sementara itu pemilik kafe dan bar, Noah Redfern, 36, menyatakan premisnya memang memberikan perkhidmatan demikian namun ia biasanya ditulis dengan perkara berkaitan sukan.

Apabila sesuatu yang lebih peribadi seperti berlaku pada Paul dikongsikan pada papan tanda kedainya, perkara itu menarik perhatian pengunjung yang mahu tahu kisah di sebaliknya.

Tak kurang juga, para suami yang melahirkan kerisaun jika perkara sama dilakukan isteri mereka jika mereka kantoi mempunyai hubungan sulit.

Sumber: Metro UK

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon