Sunday, April 21, 2013

Gempar! Pokok Berbuah Menyerupai Wanita


Info Pelik. Ada-ada saja kreativiti manusia di internet, dengan begitu banyak HOAX (berita palsu) yang disebar, kali ini sebuah pohon di Thailand menjadi objek tangan kreativiti manusia. Lihat saja gambar-gambar di bawah.


Makin hari semakin banyak keanehan yang terjadi di dunia ini. Bermula dengan keanehan yang dibuat-buat untuk mencipta sensasi dan juga kontroversi dan ada juga keanehan yang benar-benar terjadi.

Sebuah pohon telah menghasilkan buah yang aneh yang menyerupai tubuh wanita. Kelihatan luar biasa sekali. Nama pokok ini adalah Narepol, yang dalam bahasa sanskritnya bererti Tanaman Wanita. Naree bererti wanita dan pol bererti tanaman atau pohon.


Pohon ini terletak di daerah Petchaboon kira kira 500 km dari Bangkok, Thailand. Namun kewujudan pokok yang berbuah wanita ini belum dapat dipastikan kebenarannya. Kemungkinan satu lagi  HOAX yang beredar di internet.

Jikalau benar wujud pokok yang berbuah pelik ini, sudah pastilah para saintis berbondong-bondong mengkaji  tentang pokok ini dan akan disebarkan diseluruh dunia, bukan begitu?

-SENTIASAPANAS.COM

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon