Sunday, September 01, 2019

Pelajar Rela Jadi 'Call Girl' Demi Kejar Kemewahan


Emilia, gadis kelahiran Ipoh, Perak ini, tersenyum puas di depan cermin. Hatinya girang apabila mampu bermalam di sebuah suit mewah yang terdapat di salah satu hotel terkemuka di ibu negara. Dia tidak menyangka mampu merasai kemewahan tersebut biarpun usianya baru 20 tahun.

Pelajar jadi Call-Girl
Gambar hiasan.

"Jika saya tidak menjadi call girl, sampai ke sudah saya tidak mampu merasai kemewahan yang selama ini hanya dilihat di skrin televisyen," ceritanya dengan nada bangga.

Menceritakan lebih lanjut, menurut anak sulung daripada empat orang adik-beradik ini lagi, kesempitan hidup ketika melanjutkan pengajian di menara gading menjadi punca dirinya terjebak dengan aktiviti pelacuran tersebut.

"Ayah dan ibu bekerja biasa-biasa sahaja. Wang yang dikirimkan setiap bulan dan duit pinjaman pelajaran yang diambil ternyata tidak mencukupi untuk menampung kos hidup di universiti yang terletak di tengah-tengah ibu kota.

"Semuanya sekadar cukup-cukup makan untuk membeli bahan pembelajaran. Sebagai remaja, sudah tentu saya mahu keluar menonton wayang dan berseronok seperti rakan-rakan lain.

"Ketika di awal pengajian, saya terpaksa menolak setiap kali rakan mengajak keluar. Sehingga ke satu tahap, mereka naik jelak dan langsung tidak mempelawa saya," jelasnya.

Menurut Emilia, keadaan tersebut menyebabkan dirinya terasing dan banyak menghabiskan masa berkurung di dalam bilik menelaah pelajaran.

"Saya mula terjebak ke kancah kotor ini selepas diajar oleh seorang kenalan bernama Baizura. Sebelum ini memang saya cemburu melihat kemewahan dikecapinya.

"Bagaimanapun, saya sangat terperanjat apabila dia memberitahu kemewahan yang dikecapinya itu bukan kerana dirinya sebagai anak orang berada, tetapi dengan menjadi call girl," jelasnya.

Terakhir

Ternyata, gadis kampung seperti Emilia mengakui mengalami kejutan budaya ketika pertama kali bergelar call girl.

Biarpun menyesal kerana tersilap langkah, namun, gadis itu mengakui puas dan seronok tatkala menerima habuan yang selama ini diimpikannya.

"Pada mulanya saya hanya mengiklankan servis saya menerusi Facebook dan Instagram secara rawak. Sangka saya tiada siapa yang mahukan perkhidmatan tersebut.

"Mana tidaknya, saya menawarkan servis dengan bayaran serendah RM600 mengikut apa yang diinginkan mereka. Bagi saya, harga tersebut agak mahal.

"Tetapi sangkaan saya meleset apabila ada yang sanggup membayar sehingga RM800," jelasnya.

Wang pertama hasil kerja kotornya itu disimpan dan digunakan untuk keluar bersama-sama rakan sekolej.

"Saya berjanji ini merupakan kali pertama dan terkahir saya melakukan kerja-kerja jijik itu. Tetapi, semuanya berubah apabila wang tersebut habis.

"Saya mula ligat mencari pelanggan. Kali ini saya menukar modus operandi dan berlegar-legar di kelab malam eksklusif bagi memancing 'ikan jerung' seperti yang sering diajarkan oleh Baizura.

"Soal halal dan haram saya tolak ke tepi. Apa yang saya impikan hanyalah wang dan keseronokan," jelasnya.

Beli kereta

Menurut Emilia, bukan sekadar orang bujang dan suami orang, bahkan pelanggan-pelanggan yang mendambakan perkhidmatan daripadanya itu juga ada yang telah berusia lanjut.

"Paling tua saya pernah layan adalah lelaki berusia 60 tahun. Dia merupakan seorang ahli perniagaan yang agak terkenal.

"Berdamping dengannya saya menjadi begitu mewah. Dia sanggup membayar saya sehingga RM2,000 untuk satu malam. Kadangkala, untuk seminggu dia akan menempah saya lebih daripada dua kali.

"Jika dahulu, pelanggan saya datang daripada pelbagai latar belakang, namun kini saya hanya melayan golongan kenamaan sahaja kerana habuan yang diberikan berbaloi," jelasnya.

Menurut Emilia lagi, sepanjang dua tahun melakukan kerja-kerja jijik itu, dia kini mampu memandu kereta sendiri yang dibeli dengan syarikat kereta terpakai.

"Saya bebas bergerak dan mendapatkan apa yang dihajati.

"Ramai yang terkejut apabila melihat perubahan diri ini. Bagaimanapun saya hanya mengatakan bahawa saya kini menjalankan perniagaan online secara kecil-kecilan.

"Saya pun tidak tahu sehingga bila dapat melakukan kerja-kerja ini. Tambahan pula setiap hari ada sahaja pesaing baharu yang lebih cantik memunculkan diri.

"Bagaimanapun apa yang pasti, saya akan meninggalkan kerja kotor ini sebaik tamat pengajian dan mendapat pekerjaan yang stabil," jelasnya.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

-Sentiasapanas.com

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon