Saturday, June 15, 2019

5 Selebriti Terkenal Hollywood Yang Di Tuduh Gay


Berbanding di Asia, pentas Hollywood menyaksikan ramai selebriti antarabangsa mengambil sikap terbuka dengan mendedahkan status sebenar mereka yang menyukai sesama jenis (gay dan lesbian).

Namun disebalik pengakuan tersebut, timbul juga kisah beberapa selebriti terkenal lain yang dikaitkan dengan gay atas beberapa spekulasi yang timbul.

Anda pasti tidak sangka 5 selebriti ini turut terpalit dengan isu gay.

1. Shawn Mendes

Selebriti Hollywood Gay

Penyanyi remaja terkenal ini sudah terpalit dengan kontroversi suka kaum sejenis dan menerusi beberapa wawancara antarabangsa, Shawn Mendes turut mempertikaikan mengapa ramai yang bertanyakan hal ini.

Namun, terdapat sekeping gambar yang tular melihatkan Mendes telah melakukan hubungan sejenis dengan penyanyi dan pelakon popular.

Siapakah penyanyi itu? Jawapannya ada pada selebriti yang kelima di bawah.

2. Tom Cruise

Selebriti Hollywood Gay

Mengejutkan apabila hero kesayangan ramai ini didakwa sebagai gay.

Melihat kepada kes perceraiannya bersama Nicole Kidman dan Katie Holmes, peminat tidak menolak bahawa mungkin Tom Cruise adalah ‘sesuatu’.

3. James Franco

Selebriti Hollywood Gay

Pernah melakukan aksi bercumbu bersama pelakon lelaki lain, Franco ketika ditanya mengenai isu ini tidak menolak bahawa dia adalah gay dan straight pada masa yang sama.

Namun itu semua bergantung pada peminat untuk mentafsir.

4. Jared Leto

Selebriti Hollywood Gay

Jared Leto di dalam dunia LGBT bukanlah sesuatu yang asing, pernah memenangi anugerah Oscar pada 2014 melalui “The Dallas Buyers Club” dan lebih mengejutkan pelakon transgender, David Arquette mengaku pernah meniduri pelakon ini. Apa pendapat anda?

5. Nick Jonas

Selebriti Hollywood Gay

Ya! Nick telah digosipkan dengan Shawn Mendes sehingga tersebarnya gambar mereka melakukan hubungan intim.

Sejauh manakah kebenaran tersebut kami tidak pasti. Apa pun gambar Nick untuk kempen AIDS membuatkan peminat terfikir sesuatu.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

sumber: hangat

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon