Tuesday, June 25, 2019

Misteri Payudara Wanita Di Thailand Tiba-tiba Membesar!


Seorang wanita warga Thailand berusia 46 tahun memohon bantuan selepas payudaranya membesar secara tiba-tiba sejak beberapa bulan lalu, yang menyebabkannya sukar bekerja dan memerlukan tongkat untuk bergerak.

Payudara-membesar

Kisah Lam Phrai Si Nuan dari sebuah kampung di wilayah Phitsanulok mendapat liputan meluas daripada media.

Menurut Lam, dia telah berjumpa dengan doktor-doktor mengenai keadaan misteri yang menimpanya dan mereka menolak ia adalah tumor kanser, sekali gus sukar untuk didiagnosis atau diberikan rawatan.

Lam Phrai yang mengalami masalah kewangan tidak dapat membiayai rawatan perubatan dan hanya meminta simpati orang ramai.

Bercakap kepada pemberita, dia pertama kali menyedari payudaranya mulai membesar pada tahun 2017, tetapi ia membesar dengan mendadak kira-kira sembilan bulan lalu.

Payudara kirinya yang lebih besar berbanding di bahagian kanan, menjadi semakin parah apabila Lam Phrai terpaksa memakai pakaian berat, yang diikat pada lehernya untuk menampung payudara itu.

Bagaimanapun, berat payudara itu juga membuatkan Lam Phrai sering mengalami sakit leher, bahu dan belakang badan.

Selepas beberapa kunjungan di Hospital Phutthachinarat, wanita itu masih tidak mengetahui punca payudaranya membesar secara tiba-tiba sedangkan ia bukan satu ketumbuhan.

Salah seorang doktor memberitahu bahawa mereka boleh mengeluarkan payudaranya, tetapi perlu mengetahui dahulu punca pembesaran yang luar biasa itu.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

sumber: mstar

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon