Wednesday, May 22, 2019

Juruterbang Pesawat Turki Berjaya Rakam UFO


Seorang juruterbang, Atilla Senturk, terpegun selepas menyaksikan sendiri objek misteri ketika melakukan penerbangan dari Istanbul, Tukri ke Cologne, Jerman pada 10 Mei 2019 lalu. Juruterbang pesawat Turkish Airlines itu turut berjaya merakam objek putih yang berulang kali terbang dalam bulatan dengan kelajuan yang luar biasa dari kokpit pesawat.

Atilla Senturk UFO

Ia menunjukkan objek terbang yang tidak dikenali (UFO) sehingga memberikan pantulan cahaya di udara.

"Semasa penerbangan ke Cologne, Jerman, kami melihat terdapat objek terang pada paras ketinggian yang tinggi.

"Ia bukan satelit atau bintang. Saya tidak pernah sesuatu terbang begitu laju seperti itu," kata juruterbang yang segera merakam objek berkenaan.

Seperti tiga keping pizza terbang, wanita sukar percaya lihat UFO ketika memandu sendirian

UFO Pizza

Terbaharu, seorang wanita mendakwa dia melihat UFO sewaktu sedang memandu kereta bersendirian di Tennessee, Amerika Syarikat.

Malah, dakwaan itu turut disertakan dengan bukti rakaman. Menerusi video itu, kelihatan tiga entiti berbentuk segi tiga seperti pizza yang sedang terbang.

Dia kemudiannya memuat naik rakaman itu ke laman Twitter. Dikenali sebagai @sadeyezriri, dia turut menghubungi suaminya sejurus melihat UFO berkenaan.

Sewaktu kejadian, dia sedang memandu sambil menyanyi. Kata wanita itu lagi, tiga UFO berkenaan dianggarkan bersaiz seperti tiga buah kereta.

Saksikan video dibawah.

BACA INI JUGA:


sumber: 1 | 2

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon