Sunday, January 20, 2019

Sebiji Telur Miliki Jutaan Pengikut Di Instagram


Platform laman sosial dikejutkan dengan berita sebiji telur sedang berusaha mengalahkan selebriti dunia, Kylie Jenner dalam persaingan pengikut paling banyak di laman Instagram.

EGG Insta

Kylie Jenner mempunyai 18 juta pengikut sekali gus memegang rekod ‘follower’ paling tinggi di laman Instagram dan bagi memecah tradisi persaingan, sebiji telur diletakkan dalam ‘pertandingan’ itu.

Tidak diketahui siapa pemilik sebenar akaun world_record_egg tetapi sejak ia dibuka pada 5 Januari, ia sudah menerima 2 juta pengikut dan satu-satunya gambar yang dimuat naik, iaitu sebiji telur, menerima lebih 21 juta tanda suka.

Nampaknya bukan hanya selebriti yang mendapat banyak ‘like’ di laman sosial tetapi sebiji telur mempunyai kuasa yang seiring bintang pujaan antarabangsa.

Netizen di seluruh dunia dikatakan menyokong ‘akaun telur’ tersebut untuk menetapkan rekod pengikut terbanyak yang baru.

Nampaknya gaya ‘telur’ ini bakal menang mudah tetapi yang menjadi pertanyaan sekarang ialah, siapa pemilik di sebalik akaun misteri ini.

Adakah anda sudah ‘follow’ akaun ini?

BACA INI JUGA:

sumber: fmt

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon