Ahad, Disember 30, 2018

Ramalan Baba Vanga Tahun 2019, Donald Trump Diramal pekak Dan Tsunami Besar Di Asia


Seorang wanita buta, Baba Vanga, berasal dari Bulgaria terkenal kerana ramalan-ramalannya yang kebanyakannya menakutkan dunia, pernah membuat ramalan tentang Brexit, serangan menara berkembar WTC dan kebangkitan ISIS sekali lagi menjadi perhatian gara-gara ramalannya untuk 2019.

Baba Vanga 2019

Walaupun dia telah meninggal dunia lebih dari 12 tahun, dunia kini heboh dengan laporan beberapa ramalan yang kononnya dibuat untuk 2019.

Antara ramalannya untuk tahun depan, Presiden Amerika Syarikat Donald Trump akan pekak dan trauma otak selepas mengalami penyakit misteri, lapor Mail Online.

Sementara itu Presiden Rusia Vladimir Putin diramal akan berdepan ancaman bunuh dari dalaman dan dalam masa yang sama negara itu akan menguasai dunia, tidak pasti dari segi ekonomi atau militari.

Untuk rekod Baba Vanga pernah meramalkan China mendominasi dunia pada tahun 2018 dan benar, negara itu memang menjadi negara paling unggul dari segi ekonomi dan industri.

Selain itu wanita ini juga meramalkan gempa bumi besar-besaran mengakibatkan tsunami besar akan melenyapkan sebahagian besar Asia termasuk Pakistan, India, China, Jepun dan Indonesia.

Manakala Eropah pula akan hancur kerana masalah ekonomi.

Vladimir Putin sekali lagi masuk dalam ramalannya apabila meteor raksasa dikatakan akan mendarat di Rusia pada 2019.

Baba Vanga yang meninggal dunia pada 1996 ketika usianya 85 tahun juga dikenali sebagai 'Nostradamus dari Balkan.' Dia hilang penglihatan secara misteri pada usia 12 tahun ketika banjir besar.

Ramalan Baba Vanga memang selalu membuatkan ramai yang bimbang. Ini kerana kebanyakannya mempunyai kaitan dengan nahas, kejadian luar biasa dan jarang berlaku.

Bagaimanapun sebahagiannya memang terbukti berlaku, namun ada juga ada yang tidak betul.

Pada tahun 1979, Baba Vanga yang dilaporkan pendapatannya meningkat 85 peratus kerana ramalannya memberitahu penulis Valentin Sidorov bahawa, Rusia akan menjadi 'penguasa dunia' setelah Eropah menjadi 'gurun'.

"Semua akan cair, seolah-olah ais, hanya satu yang tidak tersentuh; kemenangan Vladimir, kemenangan Rusia," katanya.

Mistikus itu juga dikatakan telah meramalkan Brexit dengan menyatakan, Eropah sebagaimana yang diketahui 'tidak akan ada lagi' pada akhir 2016.

Membuatkan ramai percaya kepadanya apabila meramalkan serangan 11 September pada tahun 2001, yang mana dia mengatakan 'dua burung besi' akan menyerang 'saudara-saudara Amerika'.

Tetapi dia menjangkakan Barack Obama akan menjadi 'presiden Amerika terakhir', menyebabkan beberapa orang percaya bahawa Donald Trump tidak akan dilantik, yang mana ramalan itu ternyata salah.

Bagaimanapun harus diingat bagi penganut agama Islam, mempercayai sesuatu ramalan atau perkara karut adalah dilarang dan haram hukumnya!

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

sumber: mstar

Seorang blogger yang suka berkongsi ilmu untuk individu yang suka membaca.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon