Tuesday, February 27, 2018

Zizi Kirana Tayang Gambar Separuh Lucah Dikecam!


Bekas ahli kumpulan Fabulous Cat, Zizi Kirana, 33, dilihat sengaja mengundang kecaman netizen apabila memuat naik sekeping foto separuh lucah di laman sosial Instagramnya yang menampakkan sebahagian payu dara.

Zizi Kirana separa lucah

Pernah dilanda dengan pelbagai kontroversi, Zizi yang juga peserta Akademi Fantasia musim ketujuh (AF7) disifatkan oleh pengikut media sosial sebagai seorang selebriti yang suka mencari publisiti murahan.

Memetik komen yang ditinggalkan, Zizi selaku wanita Islam tidak sewajarnya berpakaian seksi sebegitu malah ada berpendapat, gadis itu terlalu berani untuk beraksi sedemikian.

Malah tindakan pemilik nama sebenar Nur Fazelah Mad Tahil itu mengenakan pakaian seksi seolah-olah sengaja mahu menayangkan ‘aset’ miliknya.

Zizi Kirana separa lucah

Bagaimanapun, terdapat juga komen peminatnya yang memuji kecantikan penyanyi berasal dari Semporna, Sabah itu serta pakaian yang digayakannya.

Bukan sahaja peminat dari Malaysia, malah Zizi yang pernah menyertai program realiti terbitan Indonesia iaitu D’Academy Asia musim kedua itu turut mendapat perhatian warga negara republik itu.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA: Artis Seksi Hollywood Yang Memiliki Payudara Ori!

sumber: utusan

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon