Tuesday, January 09, 2018

Wanita AS Bakal Kahwini Permainan Tetris!


Seorang wanita dari Florida, Amerika Syarika (AS) mendakwa dia menemui ‘cinta sejatinya’ dengan permainan Tetris dan merancang untuk mengahwininya.

Wanita AS Bakal Kahwini Permainan Tetris!

Noorul Mahjabeen Hassan yang mahu dikenali sebagai Fractal Tetris Huracan, 20, berkata dia ‘menjalin hubungan’ dengan permainan Tetris sejak 2016.

Buktinya, dia menghabiskan masa 12 jam sehari bersama permainan terbabit.

Bagaimanapun katanya, ia bukanlah cinta pertamanya memandangkan sebelum ini pernah jatuh cinta dengan kalkulator yang dia namakan sebagai Pierre De Fermat, sempena nama seorang ahli matematik.

“Ketika jatuh cinta dengan Pierre, saya mempunyai tarikan yang kuat terhadap matematik dan keinginan kepada geometri,” katanya.

Biarpun hubungan peliknya itu sering mengundang komen buruk daripada orang lain namun dia berharap ia akan mengurangkan rasa malunya terhadap masalah tarikan seksual terhadap objek (objectum sexuality).

“Saya tidak merosakkan apa-apa atau mencederakan sesiapa. Apa isunya? Mereka merasakan ia pelik tetapi tidak boleh memberikan satu alasan paling baik mengapa saya tidak patut bercinta dengan Tetris,” katanya.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA: Perkahwinan Pelik Aaron Chervenak Pilih iPhone Sebagai Isteri!

sumber: hmetro

1 comment

  1. Mcm2 perangai org ni.. klu jatuh cinta dgn pemain tetris tu bolehlah masuk akal, ni dengan permainan tetris.. adehh :D :D

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon