Wednesday, August 02, 2017

Apa Itu Jantan Kacak Piaraan Wanita Kaya?


Apa itu jejaka piaraan? Lebih kurang begini. Sejak bercinta sampai berkahwin, gadis atau isteri, memilih secara rela dan berbangga-bangga untuk menyara si jantan kacak.

Jejaka+Piaraan

Malang paling sarkartik terhadap wanita ialah apabila terhegeh-hegeh gilakan lelaki kacak apatah lagi, kalau perhubungan disadvantage, terutama kalau dah kahwin, maksudnya, isteri yang hodoh dapat berlaki jantan yang kacak.

Sepuluh kali lebih malang lagi kalau cinta jantan diperoleh wanita dengan membeli dengan wang dan piaraan.

Bagi wanita, semua ini OK saja. Wang dan limpahan tajaan bukanlah beban malah, ia adalah cara berkesan memenangi cinta jantan yang hensem ini.

Ada kes, jutawanis kahwin lelaki hensem tapi tidak reti bekerja (bukan malas, cuma tak pandai bekerja).

Wanita menaja jantan piaraan ini, diberikan kemewahan, cukup makan pakai malah, motorsikal besar dan kereta mewah yang harganya bukan kepalang.

Sebagai lelaki, apa yang menjadi tanggungjawab lelaki ialah, berlagak bahagia.

Maksudnya, si jantan atau si suami piaraan ini hanya perlu berlagak dirinya suami paling bahagia.

Si lelaki memainkan peranan untuk memenuhi impian isteri, menampakkan pada dunia dengan mengahwininya, si isteri menjadi wanita paling bertuah di dunia.

Jadi, si jantan hanya perlu sentiasa buat-buat comel konon bahagialah! Atau berlagak macam dirinya ialah piala hebat milik wanita yang memiaranya.

Sebenarnya, jantan kelas piaraan ini sukar dijaga. Diberi makan kenyang pun, diberi kemewahan wang dan glamer pun, lelaki ini akan menggatal dalam diam.

Sebab hakikatnya, wanita atau isteri yang membelanya itu hanya disayangi kerana sumber wang dan kemewahan.

Dalam dunia hari ini banyak wanita berduit merasakan, memiliki jantan hensem sebagai teman atau suami, sama sahaja seperti memiliki beg tangan jenama Birkin atau sebentuk cincin berlian 24 karat.

Wanita berduit percaya, seperti beg tangan mewah dan cincin berlian, seorang lelaki yang dibeli akan menjadi miliknya. Lelaki yang dipelihara adalah perhiasan dirinya.

Hakikatnya, jantan yang dibayar untuk mendapatkan cinta, sama saja seperti anjing peliharaan.

Anjing? Ya! Tak kasar pun. Hanya merujuk pada peribahasa, seperti melepas anjing tersepit.

Anjing tersepit berbeza dengan peribahasa 'anjing takkan menggigit tangan orang yang memberinya makan!'

Apabila membaca kisah-kisah wanita hodoh diperdaya dan dizalimi lelaki piaraan ini, kita menyedari realiti bahawa, isteri yang terkena hanya akan menyedari hakikat ini setelah semuanya sudah terlambat.

Setelah terkena, baru si isteri sedar, Birkin yang dimilikinya ialah jenama tiruan dari China atau, cincin berliannya hanya kaca palsu yang berkilauan.

Kita melihat realiti begini sejak dulu. Ambisi wanita hodoh yang berduit mahu memiliki jantan hensem. Bagi wanita jenis ini, nampak kaya pun apa gunanya. Kuasa wang mesti ditafsir sebagai mampu membeli cinta.

Selalunya, jantan piaraanlah yang beruntung.

Kerap kali cinta buta wanita, menjadikan lelaki piaraan ini bertaraf dewa sekalipun kantoi menipu atau curang atau sampai tahap si jantan sanggup menyepak terajang – si isteri tetap memuja dewanya.

Sangat untung lelaki hensem ini, sebab wanita jenis ini tetap akan percaya, cinta jantan hensem mampu ditebusnya dengan menambahkan wang dan kemewahan!

Untung kan?

BACA INI JUGA:

sumber: mynewshub

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon