Aug 10, 2016

Anak Perjelas Umur Isteri Rashid Hussain Bukan 19 Tahun Tapi Lewat 40an!

Berikutan heboh dan gempar sangat bila disebarkan gambar pengasas RHB berkahwin dengan gadis berusia 19 tahun, akhirnya anak tampil memberikan penjelasan sebenar.

Tan Sri Rashid Hussain

Hairan sangat dengan Malaysia ni berikutan gambar-gambar perkahwinan pengasas RHB Bank Tan Sri Rashid Hussain yang melangsungkan perkahwinan pada awal bulan ini telah tersebar di laman sosial, mendakwa isteri yang dinikahinya berumur 19 tahun.

Sejak timbulnya dakwaan itu, satu penjelasan telah dibuat, menyatakan bahawa isteri usahawan berusia 70 tahun itu, Puan Sri Yang Amylia Hani, sebenarnya telah berusia lewat 40-an.

Penjelasan dibuat oleh anak perempuannya yang berusia 19 tahun di Twitter, menyatakan bahawa umur ibunya, Yang Amylia sudah menjangkau lewat 40-an, memegang ijazah undang-undang dan mempunyai lesen pengajar kecergasan. Korang ada?

Tan Sri Rashid Hussain [2]
Tan Sri Rashid Hussain [3]
Tan Sri Rashid Hussain [4]
Tan Sri Rashid Hussain [5]
Tan Sri Rashid Hussain [6]
Tan Sri Rashid Hussain [7]

Dia juga meminta orang ramai untuk tidak mencemuh dan menuduh yang bukan-bukan kepada ibunya. Ada yang cakap sebab duit dan sebagainya padahal mereka berkahwin kerana cinta.

Nak dia kata jangan sebar fitnah, takut ada pulak yang melenting kan. Bijak..

Tan Sri Rashid Hussain [8]

Ada yang cakap berumur 45 tahun dan ada yang cakap 42 tahun, janji bukan seperti yang diviralkan!

Harap menjawablah persoalan yang bermain di fikiran tukang sebar tu ye..

Orang nak kahwin gadis umur 19 tahun pun salah ke? Berdosa ke? Masuk neraka ke? Itu dia punya suka la. Kalau memang mampu dan tidak dipaksa. Adoooi malaysia tanahairku...

BACA INI JUGA: 2 Sebab Penting Kenapa Suami Curang Isteri Wajib Tahu!

Blogger biasa yang menulis untuk berkongsi berita dan infomasi untuk memberi manfaat dan ilmu pengetahuan.

2 comments

Dari sekeping gambar pelbagai macam orang boleh tafsirkan...

Orang tu, dah rabun, maafkanlah, umur 48 boleh kata 19thn sah-sah kena pakai cermin mata power tinggi macam pak cik ni!

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon