Tuesday, March 29, 2016

Marshanda Tidak Malu Mengaku Bapanya Pengemis!


Baru-baru ini, industri hiburan Indonesia dikejutkan dengan pengakuan seorang pengemis yang mendakwa dirinya merupakan bapa kandung kepada aktres dan penyanyi popular Marshanda.

Marshanda

Pengakuan itu dibuat selepas pengemis yang dikenali sebagai Irwan Yusof itu ditahan oleh pihak berkuasa Jakarta kerana mengemis di bandar tersebut.

Dalam pada itu, Marshanda yang popular di Malaysia menerusi drama sinetron Putri Yang Terbuang mengesahkan perkara tersebut.

Menurut Marshanda, dia tidak malu mengaku pengemis itu adalah bapanya dan dia gembira dapat bertemu semula dengan lelaki itu.

“Saya tidak malu kerana ini adalah cerita lama dalam keluarga saya.

“Selepas dua tahun berpisah, saya gembira kerana dapat bertemu semula dengan papa,” katanya.

Irwan Yusof

Pada masa yang sama, Marshanda turut memberitahu, hubungannya dengan bapanya, Irwan Yusuf, menjadi renggang selepas lelaki itu bercerai dengan ibunya kira-kira 15 tahun lalu.

Bagaimanapun, jelasnya hubungan antara mereka terputus selepas dia bercerai dengan bekas suaminya.

“Selepas bercerai saya menukar nombor telefon menyebabkan saya hilang nombor telefon papa,” katanya selepas melawat bapanya di sebuah rumah perlindungan di Jakarta, Indonesia.

Difahamkan, Irwan menjadi gelandangan sejak tiga bulan lalu selepas bengkel besi tempatnya bekerja ditutup.

Dalam perkembangan terbaru, bapa Marshanda telah dibawa pulang oleh ahli keluarganya.

Irwan Yusof [2]

Berita Marshanda mengaku bapanya adalah seorang pengemis kini hangat diperkatakan netizen termasuklah memuji sikap bintang jelita itu menerusi media sosial di Indonesia.

Sebelum ini, Marshanda pernah mencetuskan kontroversi apabila mengambil keputusan untuk tidak lagi berhijab selepas bercerai dengan suaminya, Ben Kasyafani.

BACA INI JUGA: Tahukah Anda Negara Yang Pengemisnya Kaya-raya?

Sumber: Mynewshub.cc

2 comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon