Feb 24, 2016

Wanita Kahwini Kucing Selepas Kecewa Putus Cinta!

Selepas melalui pengalaman putus cinta yang menyakitkan, seorang pereka laman web mengambil keputusan untuk mengahwini kucing peliharaanya sendiri.

Barbarella Buchner

Barbarella Buchner, 48, mengahwini dua ekor kucingnya, Spider dan Lugosi dalam majlis secara dalam talian.

Kedua-dua kucingnya itu dipeliharanya sejak 10 tahun lalu selepas mengambilnya dari pusat perlindungan kucing di London.

"Kucingnya adalah cinta hidupnya. Saya tidak pernah menyesal malah tidak peduli apa yang orang perkatakan," dakwa Barbarella.

Barbarella yang kini menetap di Lanzarotte berkata, dia pernah menjalinkan hubungan dengan beberapa lelaki namun gagal.

Menurut Barbarella , kucingnya itu membantunya untuk kembali menjalani kehidupan normal dan bangkit dari kekecewaan selepas hubungan percintaannya bersama bekas teman lelaki yang terjalin selama tujuh tahun putus.

"Bekas teman lelaki adalah individu yang paling penting dalam hidup saya sebelum ini sehinggalah perhubungan tersebut putus.

"Ia menyakitkan apabila putus, saya menangis beberapa minggu selepas gagal namun kucing-kucingnya itu membantu memulihkan emosinya. Mereka membantu menenangkan dan sentiasa ada dengan saya," katanya dipetik Mirror.uk.

Tambahnya lagi, dia kemudiannya tersedar bahawa cinta saya kepada haiwannya itu melebihi segalanya malah lebih dalam dari cinta kepada manusia.

Pada tahun 2004, Barbella mengambil keputusan untuk mengahwini kucingnya itu secara rasmi melalui sebuah laman web Marryyourpet.com.

Barbarella Buchner [2]

Laman web itu menyenaraikan beberapa peraturan yang perlu dipersetujui sebelum membenarkan pelayar berkahwin dengan haiwan peliharaan dan antaranya ialah tidak dibenarkan untuk menganiaya haiwan kesayangan dalam apa jua cara.

Permohonannya diterima dan dia perlu membayar yuran berharga £20 (RM120) sebelum berkahwin dalam majlis secara online dengan hanya menekan butan "I do".

Barbarella berkata, mengahwini Lugasi dan Spider adalah sesuatu yang perlu saya lakukan.

"Jika kucingnya mati, dia tidak akan mengahwini kucing yang lain dan jika ada lelaki yang mendekati saya akan berterus terang bahawa saya telah berkahwin dengan kucing, dan jika mereka fikir saya pelik, saya tak pedulikannya," ujarnya.

BACA INI JUGA: 5 Ibu Mertua Paling Menakutkan Di Dunia

Sumber: Sinarharian.com.my

Blogger biasa yang menulis untuk berkongsi berita dan infomasi untuk memberi manfaat dan ilmu pengetahuan.

1 comments so far

This comment has been removed by the author.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon