Dec 5, 2015

5 Gaya Selfie Yang Buat Orang Menyampah!

Selfie kini menjadi kebiasaan bagi setiap individu dan bukanlah satu perkara yang pelik. Malah, kian ramai yang sering berkongsi gambar selfie tak kira di mana sahaja.

Selfie

Tapi, sedar tak ada jenis-jenis selfie yang bila kita tengok je, rasa menyampah? Sememangnya bukan semua yang kita pos di media sosial orang suka. Ada juga yang membuatkan orang rasa meluat..

Di sini kami kongsikan antara jenis selfie yang buat orang rasa menyampah!

Selfie Gambar Makanan

Selfie Gambar Makanan

Beberapa ketika dulu viral isu ni di laman sosial, menimbulkan bermacam rasa tidak puas hati di samping ada juga yang bersetuju, kononnya mereka yang selalu upload gambar makanan ada masalah mental.

Selfie Pura-pura Tidur

Selfie Pura-pura Tidur

Yang ni memang sahih ramai yang menyampah, buat-buat macam tidur lepas tu selfie. Memang kantoilah kalau dah terjongket macam tu. Lagi teruk kalau ada pembalikan cahaya yang buat anda kantoi terang-terangan..

Selfie Bajet Cute

Selfie Bajet Cute

Kalau sekali-sekala pos gambar buat memek muka macam budak-budak, memanglah comel. Tapi kalau hari-hari cara yang sama, orang tengok pun meluat. Tak comel okay kalau hari-hari macam tu?

Selfie Muncung Itik

Selfie Muncung Itik

Jenis selfie muncung itik ni memang dari dulu kena kutuk. Kalau yang perempuan buat, mungkinlah boleh dimaafkan. Kalau tiba-tiba lelaki yang pos selfie macam ni, memang dah nazak sangat tu.

Selfie Di Gim

Selfie Di Gim

Ini memang gambar yang biasa kita tengok di laman sosial. Pergi gym, selfie untuk tayang badan yang berketul-ketul tu macam nak perhatian dan pujian. Memang orang menyampah kalau hari-hari “done workout” kot!

BACA INI JUGA: GILER! Video Selfie Paling EKSTRIM Atas Motorsikal!

Sumber: Mynewshub

Blogger biasa yang menulis untuk berkongsi berita dan infomasi untuk memberi manfaat dan ilmu pengetahuan.

3 comments

Semua perkara nak diselfie, memang merimaskan..:(

paling bikin panas yang pura pura tidur.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon