Thursday, March 12, 2015

Tegar Mengaku Dicabul Bekas Pengurus!


Selepas ditipu bekas pengurusnya, kali ini Tegar tampil memberi pengakuan terbuka bahawa dia telah dicabul oleh bekas pengurusnya, Arif Dollah sepanjang berada di bawah pengurusan lelaki itu.

Tegar

Tegar dalam kenyataannya kepada sebuah badan yang melindungi hak kanak-kanak di Indonesia, Komisi Nasional Perlindungan Anak (Komnas Pa) mengatakan sepanjang berada di bawah pengurusan dan jagaan bekas pengurusnya itu, dia telah dicabul oleh Arif.

Antara bentuk gangguan seksual yang terjadi kepadanya ialah Arif selalu mengarahkannya tidur dengan hanya memakai seluar dalam, sentiasa tidur berkepit dan juga menemani Tegar saat dirinya sedang mandi.

Tegar-dicabul

Memetik kata-kata pengakuannya itu, Tegar berkata, “di hotel setiap kali Tegar mau tidur pakai kolor ngak boleh. Kata Kak Arif kolornya lagi kotor. Jadi tidur pakai celana dalam. Dia ikut-ikutan juga pakai celan dalam. Kalau Tegar tidur suka dekat-dekat (maaf) nempel di dubur Tegar. Setiap kali Tegar mandi dia juga nemenin”.

Nampaknya makin panas kisah Tegar dan bekas pengurusnya ini.

Tegar-dicabul [2]
Arif Dollah (tengah) bekas pengurus penyanyi cilik dari Indonesia, Tegar.

Jika sebelum ini Arif hanya dituduh menyonglap wang hasil kerja Tegar, kali ini tuduhan mencabul bintang cilik itu pastinya bakal mendapat perhatian daripada pihak media serta peminat daripada dua negara iaitu Malaysia dan Indonesia.

Pergh, memang panas!

BACA INI JUGA: Baju Elektrik Untuk Elak Perogol


Sumber: Mynewshub.cc

5 comments

  1. tak sangka pula pengurus tegar tu ada nafsu pada lelaki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalaulah benar memang malang sangat la si tegar tu..

      Delete
  2. Lelaki gay dan Biseksual sentiasa ada dimana mana.AWAS

    ReplyDelete
  3. Lelaki gay dan Biseksual sentiasa ada dimana mana.AWAS

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon