Monday, August 11, 2014

Yahudi Perancang Perang Dunia Kedua Di Asia!


Percayakah anda jika dikatakan bahawa pentas Perang Dunia Kedua telah dirancang lama sebelum ianya bermula?

World War 2 in Asia

Di Asia, China telah memberikan lesen mencari gali minyak kepada Standard Oil milik jutawan yahudi, John D. Rockefeller. Namun Rockefeller menyalahgunakan peluang itu dengan menjual minyak pada harga yang sangat tinggi kepada China.

Bagi mengimbangi keadaan itu, China telah memberikan lesen baru kepada Jepun bagi menggerudi minyak di beberapa medan di negara itu.

Standard Oil yang mempunyai kontrak dengan kerajaan China tidak membenarkan pihak lain cuba memecahkan monopoli mereka.

Pada penghujung tahun 1920an, Jepun telah menemui satu medan minyak yang besar. Jumlah minyak yang ada disitu berpotensi menurunkan harga minyak di China.

Namun, Standard Oil telah mengarahkan kerajaan China menghalau Jepun, menggunakan kuasa yang diberi kepada mereka bagi memonopoli pengeluaran dan perdagangan minyak di China.

Jepun yang berasa tertipu dengan tindakan itu telah bersumpah akan kembali ke China bagi mendapatkan semula setiap sen wang yang dilaburkan bagi menjayakan usaha cari gali tersebut, walaupun terpaksa menawan seluruh China.

Jepun berpendapat China sengaja mengkhianati mereka dan berpakat dengan Standard Oil bagi merampas medan minyak yang ditemui.

Jepun langsung tidak tahu dan tidak mempercayai bahawa China sebenarnya tersepit dengan kontrak yang ditandatangani dengan syarikat minyak yahudi itu.

Inilah sebenarnya antara sebab utama yang telah menyalakan api kemarahan Jepun terhadap China.

Malah, langkah penting yang diambil sebaik Jepun melancarkan perang ke atas China pada tahun 1939 adalah memusnahkan segala harta yang dimiliki oleh Standard Oil sebagai tindakan membalas dendam.

Persengketaan yang telah berakar umbi sejak sekian lama telah sampai ke puncaknya. Penduduk awam China yang tidak bersalah dijadikan tempat melampiaskan kemarahan tentera Jepun lalu terjadilah peristiwa yang disifatkan sebagai 'Pembunuhan beramai-ramai paling mengerikan dalam sejarah manusia'. Peristiwa ini juga dikenali sebagai Penyembelihan Nanking (The Nanking Massacre).

Pada tahun 1931, Henry L. Stimson iaitu peguam dan agen Rockefeller telah bertemu dengan Presiden Herbert Hoover bagi pihak Illuminati. Ahli bank yahudi berjanji akan menamatkan kemelesetan ekonomi yang melanda Amerika sekiranya Herbert bersetuju mengisytiharkan perang ke atas Jepun dan menghantar tentera bagi melindungi Standard Oil namun tidak diendahkan.

Walau bagaimanapun, seperti yang kita tahu, semua usaha diplomasi dan rundingan tidak berjaya menundukkan nafsu Amerika dan yahudi yang begitu ghairah hendak berperang.

The infamous attack on Pearl Harbor

Perang ke atas Jepun diisytiharkan selepas Pearl Harbour diserang oleh skuadron 350 buah pesawat pengebom tentera udara Jepun pada waktu pagi 7 Disember 1941.

Terdapat banyak bukti jelas yang menunjukkan serangan itu diketahui lebih awal (sekurang-kurangnya dua hari sebelum itu) oleh perisikan Amerika Syarikat.

Malangnya, Rumah Putih dikatakan sengaja tidak mempedulikan maklumat penting itu bagi membolehkan mereka mengisytiharkan perang terhadap Jepun tanpa perlu menunggu lebih lama lagi.

Lalu tercapailah impian yahudi untuk melihat jutaan nyawa terkorban sekali lagi.

Yahudi Punca Segala Peperangan

-Sentiasapanas.com

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon