Thursday, August 21, 2014

Yahudi Perancang Perang Dunia Kedua Di Eropah!


Selepas Perang Dunia Pertama, Jerman telah mengalami kemusnahan ekonomi yang teruk akibat sekatan yang dikenakan ke atasnya. Kira-kira tiga suku juta rakyatnya mati kebuluran.

German - Soldier

Negara Jerman yang benar-benar menderita kerana perlu membayar balik ganti rugi peperangan, mendapati hutang pampasan perang yang perlu dibayar adalah sebanyak 132 bilion mark emas (US$32 bilion), jauh lebih tinggi daripada simpanan emas negara itu.

Kesempitan itu telah menjadi faktor utama kebangkitan kuasa Nazi yang dipimpin oleh Adolf Hitler bagi menjatuhkan kerajaan republik pimpinan Weimer yang sebelum itu menghapuskan sistem beraja di Jerman.

Malah, baki hutang Jerman hanya akan habis dibayar pada tahun 2020!

Adolf Hitler yang disifatkan sebagai pemimpin gila kuasa yang mempunyai kebolehan berpidato dan bercita-cita menakluk Eropah dan dunia bersama-sama sekutunya, Jepun di Asia dan Itali di Eropah bagi membentuk kerajaan dunia, berjaya mengukuhkan kekuatan tentera Jerman sehingga sukar dibendung hanya dalam tempoh lima tahun sahaja!

Persoalannya, siapa yang menghulurkan bantuan sehingga Jerman melalui Hitler mampu bangkit dalam masa yang begitu singkat dan memulakan Perang Dunia Kedua!?

Menariknya, bukti-bukti yang diperolehi tidaklah mengejutkan, malah sudah dijangka. Pembiayaan besar-besaran pada awalnya disalurkan kepada Jerman oleh beberapa buah bank di Amerika Syarikat bagi membolehkan Jerman membayar hutang perang.

Salah seorang pembiaya yang dikenal pasti adalah Prescott Bush, datuk kepada Bush Sr. dan moyang kepada Bush Jr.

Paling menghairankan, pinjaman masih disalurkan kepada Jerman walaupun bayaran hutang perang kepada negara-negara 'pemenang' Perang Dunia Pertama telah dihentikan oleh Hitler.

Wang yang secara 'tidak sengaja' disalurkan kepada Jerman itulah yang digunakan oleh Hitler bagi membangunkan kekuatan angkatan bersenjata Jerman dalam tempoh yang sangat singkat.

Wira Jerman

Adolf Hitler

Kelahiran seorang wira yang membangkitkan semangat nasionalis dan seterusnya memimpin rakyat Jerman bangkit memang sudah diduga oleh pemimpin-pemimpin Negara Bersekutu. Cuma mereka tidak tahu waktu kemunculan pemimpin itu.

Apabila Hitler merampas kuasa dan membatalkan kuasa parlimen pada tahun 1931, wang yahudi yang disalurkan melalui agen mereka mencurah-curah masuk ke Jerman bagi membiayai pembelian bahan mentah bagi mempersiapkan angkatan bersenjata negara itu.

Ada juga yang berpendapat mengatakan penasihat Hitler yang paling kanan bernama Freidreich mempunyai hubungan erat dengan keluarga Rothschild di Perancis, dan dari situlah segala-galanya menjadi mudah bagi Hitler.

Maka bermulalah Perang Dunia Kedua seperti yang diinginkan yahudi laknat..

Yahudi Punca Segala Peperangan

-Sentiasapanas.com

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon