Sunday, July 20, 2014

Persiapan Dajjal Mengambil Alih Dunia!


Menyelidiki kedatangan Dajjal, Imam Mahadi dan kemunculan kembali Nabi Isa a.s. Adakah kita sudah bersedia?

Dajjal

Dalam sebuah hadis Nabi Muhammad SAW dikatakan, "Aku memperingatkan kalian untuk melawannya (Dajjal) dan tidak ada Nabi yang memperingatkan umatnya untuk melawan. Tetapi aku akan mengatakan sesuatu yang belum pernah diungkapkan oleh Nabi-nabi sebelumku. Kalian hanya tahu bahawa ia bermata satu. Dan Allah tidak bermata satu".

Hampir semua kebudayaan sudah meramalkan kedatangan Dajjal. Umat Kristian menyebutnya 'Anti-Christ'. Walaupun sebahagian besar orang takut dengan perkara ni, tetapi tidak sedikit pula yang sudah mempersiapkan diri selama ribuan tahun untuk mengadakan acara sambutan.

Tetapi sebenarnya apakah tanda-tanda kemunculan makhluk bermata satu itu?

Simbol Mata Satu (All-Seeing-Eye) sudah wujud sejak ribuan tahun dahulu seperti contoh simbol RA yang terdapat dalam artifak Mesir Kuno.

Dajjal Symbol

Sejak abad pertengahan, Mata Satu (Dajjal) boleh ditemui dalam simbol-simbol Freemason (kumpulan rahsia) yang digunakan dalam ritual mereka. Malah, boleh ditemui dengan mudah dalam not wang satu ringgit dolar Amerika.

Jika kita melihat dengan teliti gambar mata wang dolar, maka akan tampak kelihatan tulisan 'Novus Ordo Seclorum'. Dan jika anda lebih peka, simbol ini juga tertera di dalam program TV kanak-kanak, Nickelodeon.

Simbol Mata Satu (Dajjal) merupakan satu simbol Hieroglyph (Aksara Mesir Kuno) yang bermaksud Dewa Ra iaitu Dewa Matahari. Ra merupakan Dewa tertinggi dalam budaya Mesir Kuno kerana kekuasaannya meliputi alam semesta.

Firaun pada masa lalu menghambakan diri mereka terhadap Ra/Ra-Horakty (tatkala Ra dan Horus bersatu atau merupakan satu jiwa).

Ilustrasi Ra boleh ditemui dalam kitab sihir pada masa itu. Bahkan sehingga sekarang pun boleh dilihat dengan jelas dalam not mata wang dolar AS, sumber keagamaan dalam kumpulan rahsia seperti Freemason dan Illuminiti.

Tanda-tandanya bukan hanya terbatas dalam ilustrasi Mata Satu (Dajjal), namun juga berupa bangunan yang dibina untuk melayani agenda Dajjal, iaitu sebuah 'Tataan Dunia Baru' yang lebih dikenali sebagai 'New World Order' dan salah satu simbolnya adalah Menara Babel.

Dajjal New World Order

Kisah Menara Babel melambangkan keangkuhan, kesombongan manusia, disebut-sebut dalam Kitab Kejadian dan Kitab Suci Perjanjian Lama. Pembinaan menara ini diketuai oleh Raja Namrud, anak cucu Nabi Nuh pada zaman Babilon Kuno, sebelum zaman Nebuchadnezar.

Bangunan piramid juga termasuk sebagai bangunan yang digunakan untuk melayani kepentingan golongan Anti-Christ atau Dajjal. Seperti Piramid Mesir, Gia dan Chinchen Itza yang merupakan tinggalan peradaban bangsa Maya di Amerika Selatan.

(Iblis) berkata, "Ya Tuhanku, oleh kerana Engkau telah memutuskan bahawa aku sesat, maka aku akan memujuk mereka yang ada di muka bumi untuk melakukan perbuatan maksiat dan menjadikan mereka sekutu". (Surah Al-Hijr, 39)

Dan sejak itu, perang telah menjadi sebahagian kehidupan manusia.

Pada tahun 1307, Raja Philippe dari Perancis telah menangkap golongan Anti-Christ sehingga ramai di antaranya melarikan diri keluar dari Eropah.

Freemasonary

Sebahagiannya menetap di Scotland dan mendirikan kumpulan rahsia terkemuka yang dinamakan 'Freemasonary'.

Raja Philippe mengarahkan agen-agennya untuk menangkap Templar dan dijatuhkan hukuman mati pada hari Jumaat, 13 Oktober 1307, sehingga disebut dalam sejarah Eropah sebagai 'Black Friday'.

Inilah sebabnya sebahagian orang menganggap 13 adalah angka malang dan menghubungkan 13 haribulan yang jatuh pada hari Jumaat dengan peristiwa menakutkan seperti filem 'Friday 13th'.

BACA INI JUGA: "Dajjal Tidak Akan Muncul Sehinggalah Manusia Melupakannya"

-SENTIASAPANAS.COM

2 comments

  1. Assalammualaikum... sentiasapanas,

    Orang kafir nie byk sangat teori kan...

    mselim3

    pls: teori utk memburukkan orang islam dan membuat orang islam terpengaruh...

    ReplyDelete
  2. Memang bahaya Freemanson ni cuma tak semua orang sedang.
    Kira Freemanson ni salah satu dari kakitangan dajal juga nih.

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon