Wednesday, April 02, 2014

SleepPhones, Bagi Yang Inginkan Tidur Yang Berkualiti


Mendapatkan tidur yang berkualiti merupakan perkara paling penting yang anda boleh lakukan demi kesihatan badan.

SleepPhones

Tidur yang mencukupi memberikan badan kita masa dan tenaga untuk pulih daripada ketegangan hari sebelumnya dan membantu kita untuk kekal cergas dan fokus sepanjang hari.

Tetapi kadangkala, apabila hendak masuk tidur ia rasa semacam alam semesta sedang berkomplot apabila tiba masanya hendak menutup mata untuk tidur.

Apa yang dimaksudkan ialah, apabila anda ingin mendapat kualiti tidur yang sempurna, ada sahaja ganguan sama ada dari segi luaran seperti bunyi dan fikiran kita yang kadangkala memikirkan sesuatu.

(Baca: 10 Jenis Hantu Paling Menyeramkan Di Serata Dunia)

Oleh itu, SleepPhones pasti dapat membantu untuk mengatasi masalah masalah yang tidak dingini.

Ia merupakan produk headband (pengikat kepala) yang mengeluarkan bunyi halus. SleepPhones yang dipakai di sekitar kepala ternyata cukup lembut dan selesa.

Anda boleh memilih jenis muzik yang anda inginkan seperti lagu yang menenangkan ataupun anda boleh mendengarkan bunyi paus di dasar laut, hujan renyai ataupun bunyi bunyi ketenangan yang lain yang ditetapkan di dalamnya.

SleepPhones [2]

Diperbuat daripada bulu lembut dan mempunyai kualiti bersepadu yang tinggi, SleepPhones membolehkan anda tidur nyenyak tanpa merisaukan dengkuran pasangan anda ataupun gangguan gangguan yang lain.

Anda juga boleh menggunakan SleepPhones sebagai sumber pembelajaran anda.

Ia boleh merakam segala jenis bunyi dan sekiranya anda ingin menghafal sesuatu ayat, anda boleh menggunakanya berulang kali sehingga anda sudah mengingati maklumat pada keesokan harinya.

Sumber: Sleepphones.com

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon