Friday, March 21, 2014

MH370: Konspirasi Dan Agenda Amerika Syarikat


Peristiwa kehilangan pesawat MH370 merupakan sesuatu yang sangat pelik kerana pesawat MAS merupakan antara yang terbaik di dunia kerana dilengkapi sistem dan peralatan yang canggih.

Konspirasi MH370

Mana mungkin pesawat yang canggih dan dipandu oleh juruterbang berpengalaman boleh hilang begitu sahaja tanpa dikesan?

MH370 Missing

Dan bila terjadinya situasi misteri ini, maka terbukalah peluang terbaik Amerika untuk masuk melintasi sempadan Asia tenggara. CIA dan FBI masuk membantu dalam kes ini. Mulalah dikaitkan dengan pengganas, maka negara berdepan dengan tekanan besar.


Malah, akhbar-akhbar pro barat mengaitkan kehilangan ini dengan pengganas.

http://news.nationalpost.com/2014/03/09/were-terrorists-behind-malaysia-airlines-flight-mh370-tragedy-over-south-china-sea/
http://www.astroawani.com/news/show/mh370-fbi-tidak-tolak-aspek-keganasan-dalam-pesawat-31528

Dan kenapa laporan Interpol berubah setelah wajah suspek yang menggunakan passport palsu berjaya dikesan? Kerana suspek tersebut dilihat memakai rantai salib bukan?

MH370 Suspect [2]
MH370 Suspect

Mungkin kalau suspek memakai serban, jubah, sudah tentu Interpol akan mengaitkannya dengan pengganas. Tetapi kita perlu tahu, situasi dalam negara amat berbeza berbanding ditanah besar Arab.

Selepas gambar CCTV didedahkan kepada media, Interpol membuat pengumuman suspek terbabit tiada kaitan dengan pengganas dan percaya mereka menjadi mangsa pemerdagangan orang.

Mungkin mereka juga secara kebetulan menaiki pesawat ini dan rampasan pesawat melalui udara berlaku. Secara tidak sengaja, mereka menjadi mangsa keadaan?

Lihat semula insiden WTC di Amerika. Siapa yang menjadi mangsanya?

911

http://inia-lurun.blogspot.com/2009/07/truth-behind-9-11-us-pwtcbush-and-gang.html
http://www.history.com/topics/9-11-attacks
http://en.wikipedia.org/wiki/2003_invasion_of_Iraq

Jika WTC dijadikan sandaran dan bahan utk menyerang Iraq dengan dikaitkan dengan pengganas, tidak mustahil agenda yang sama digunakan sempena kehilangan MH370 ini.

Pengganas Islam Iraq dikatakan bertanggungjawab diatas insiden serangan 11 September 2001. Insiden WTC ini berlaku di Amerika sendiri dimana situasinya jauh berbeza dengan situasi yang berlaku kali ini.

Dalam serangan WTC, suspek yang dikatakan terlibat adalah Al-Qaeda di Iraq, namun kurang bukti untuk mengaitkan mereka dengan serangan pengganas.

Tetapi di Malaysia, kerana pendedahan 2 individu yang menggunakan passport palsu terbabit dimana salah seorang daripadanya memakai rantai salib, tuduhan pengganas itu terpaksa digugurkan dari laporan Interpol sendiri.

MH370 Suspect [3]

Insiden WTC, yang menjadi mangsa adalah rakyat Islam Iraq. Adakah situasi yang sama juga dilihat bakal berlaku dengan meletakkan China sebagai sasaran? Soalnya kenapa China?

Sejak dari awal tahun 2014 lagi, hubungan tegang diantara US dan China tidak begitu baik. Laporan-laporan media barat juga banyak menyebut mengenai peperangan diantara US dan China.

http://www.ibtimes.com/obscure-group-northwestern-china-chinese-martyrs-brigade-claims-responsibility-missing-malaysia

Salah satu berita ini datang daripada CNN..

MH370 China and AS war

http://www.rense.com/general38/conflict.htm

Kenapa CIA begitu berkeras mahu membantu dalam misi mencari pesawat ini dan kenapa media barat terutamanya Amerika kerap kali menyelar China?

MH370-Rupert-murdoch-tweets

US nampaknya cuba menimbulkan ketegangan dan mensabitkan China sebagai sasaran. Jika pesawat ni akhirnya diletupkan atau terhempas, China akan menuntut bela diatas kematian rakyatnya. Amerika juga akan menggunakan platform ini sebagai alasan untuk FBI dan CIA campurtangan konononya untuk menyekat serangan pengganas.

Malangnya, MAS Malaysia yang menjadi kambing hitam. Dalam pada masa yang sama, media barat melaporkan militan China yang bertanggungjawab sama seperti menggunakan nama Al-Qaeda di Iraq yang dijadikan sasaran.

Militan ini dikatakan bertanggungjawab diatas kehilangan pesawat MAS MH370 namun dinafikan China.

MH370 Suspect [4]

Chinese Martyrs Brigade

http://hollywoodlife.com/2014/03/10/chinese-martyrs-brigade-missing-plane-malaysia-responsibility-flight-mh370

Dalam mana-mana tragedi peperangan sebelum ini, kambing hitam itulah yang penting dalam misi agenda peperangan. Lihat serangan WTC, pekerja dibangunan itu yang menjadi mangsa, baca sejarah dan anda akan menemui jawapannya.

Lihat juga situasi ini. Radar Kerajaan Malaysia mengesan objek pesawat di Selat Melaka dan dalam masa yang sama, beberapa orang membuat laporan di kawasan pantai timur dari lokasi yang berbeza, sistem pemantauan trafik seperti diceroboh.

Lihat video dibawah, laluan radar seperti kena hack.


Mungkin bila dibuat petunjuk flight, operasi bantuan akan dikerah kesitu. Maknanya, kuasa-kuasa besar seperti Amerika turut memasuki perairan Malaysia dan secara tak langsung perairan negara telah diceroboh dengan menggunakan alasan misi bantuan pencarian.

MH370 Radar Hacked Pic

Adakah pesawat ini telah dirampas melalui ruang udara dengan memutuskan segala sistem talian komunikasi masuk dan keluar serta radar pengesan? Adakah pesawat telah disembunyikan dilokasi rahsia akibat rampasan yang berprofile tinggi ini?

Semasa pesawat hilang dari radar pada jam 2.40 pagi, negara-negara seperti China dan Jepun juga mempunyai unit kawalan trafik dinegara mereka. Jadi, untuk menghilangkan kesan pesawat ini menuju ke Timur adalah dengan berpatah balik kebarat, tetapi bukannya dengan memasuki ruang udara Malaysia. Kenapa?
Jika perkara ini disahkan oleh MAS dan DCA sendiri dengan beberapa pengesanan radar seperti gambar dibawah, adakah perlu pesawat ini menuju kelokasi yang mempunyai radar pengesan bagi negara-negara yang berdekatan?

MH370 Radar Hacked Pic [2]

Jalan yang mudah adalah dengan memasuki kawasan yang tiada pengesanan radar. Dimanakah lokasi itu? Indian Ocean!

MH370 Laut Hindi

Dimanakah pesawat tersebut perlu dibawa dan disembunyikan adalah bergantung kepada jumlah bahan api yang mencukupi. Adakah disini lokasinya pesawat tersebut disembunyikan?

MH370-in-diego-garcia

http://www.sentiasapanas.com/2014/03/mh370-misteri-diego-garcia-dalam.html

Kenapa setelah negara-negara yang membantu dalam misi ini beralih perhatian pada kawasan Indian Ocean dan ketika itu jugalah, pegawai dari US menyatakan menerima isyarat pesawat MH370?

http://www.bbc.com/news/world-asia-26572172

Kenapa US tidak mengeluarkan arahan atau isyarat ketika pesawat itu hilang dari radar disekitar Laut China Selatan?

Adakah ini dilakukan kerana tidak mahu misi bantuan dari negara-negara serantau yang mencari pesawat ini menuju kesini?

Dan adakah anda masih ingat terhadap rundingan TPPA?
TPPA dibuat dari tahun lepas..

TPPA dan Mahathir

Sebenarnya, rundingan TPPA adalah salah satu agenda Amerika dan pihak barat meluaskan kawasannya secara tidak langsung dirantau Asia Pasifik.

Tun Mahathir yang dapat menghidu gerak kerja mereka ini telah menentangnya habis-habisan dan meminta kerajaan tidak menandatangani TPPA.

Antara negara yang terlibat dalam perjanjian TPPA ialah Amerika, Kanada, Mexico, Peru, Chile, Singapura, Vietnam, Jepun, Brunei, Malaysia, Australia dan New Zealand.

TPPA

Kerana telah mendapat beberapa tentangan dari beberapa negara, agenda ini tergendala buat sementara waktu.

Cuba lihat, kenapa China dan Rusia tidak terlibat dengan TPP? Adakah TPP ini hanya sebuah rundingan biasa atau ada agenda tersembunyi?

Namun, pada awal bulan Mac 2014, berlaku insiden kehilangan pesawat MAS MH370 di Laut China Selatan menuju lokasi Vietnam dimana lokasi adalah diantara lokasi TPPA yang direncanakan.

MH370 Missing [2]

Kehilangan pesawat ini menimbulkan misteri di seluruh dunia kerana radar tidak dapat mengesan dan juga tiada sebarang komunikasi yang berhubung sehingga kini.

Bukankah Amerika mempunyai sistem komunikasi tercanggih dunia? Menghilangkan pesawat dari radar dan menyekat sebarang komunikasi juga boleh dibuat dengan sistem perisikan.

Bukankah mereka juga mencipta beberapa pesawat tanpa juruterbang dan tidak mampu dikesan radar?

b2-spirit-stealth-bomber

Kenapa dalam laporan Washington Times menekankan tentang perairan Laut China Selatan?

America conspiracy

Zon lokasi Laut China Selatan menjadi perhatian pihak barat untuk menguasai seluruh rantau Asia Pasifik.

Mungkin jika pelan menguasai Asia Pasifik dengan TPP ini tidak berjalan, rancangan seterusnya perlu digunakan. Adakah kehilangan misteri pesawat MH370 ini adalah salah satu agenda tersusun dan rancangan dari kuasa besar tertentu?

MH370-America conspiracy

Adakah benar serpihan-serpihan yang dilihat ini adalah serpihan dari pesawat yang dilaporkan hilang seperti yang dilaporkan media China atau hanya satu jalan untuk Amerika masuk ke perairan di negara itu?

MH370-America conspiracy [2]

Secara kebetulan pula, tragedi ini berlaku selepas ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dijatuhkan hukuman penjara selama 5 tahun dalam kes liwatnya pada 7 Mac, dan menjelang pagi 8 Mac pada jam 2.40 pagi, kehilangan pesawat ini terjadi.

Adakah ini secara kebetulan atau adanya suatu rancangan disebalik campur tangan kuasa-kuasa besar dunia?

Jadi, satu konspirasi dalam 2 keadaan yang berbeza adalah perancangan yang bukan sebarang percaturan biasa.

US mungkin berjaya menundukkan China dengan 'menyerang' rakyatnya di dalam pesawat terbabit dan dalam masa yang sama, US berjaya menundukkan Malaysia untuk melepaskan Anwar Ibrahim sehingga PRU14 yang akan datang kerana Anwar Ibrahim satu-satunya pemimpin yang diperlukan untuk melakukan 'regim change' di negara ini.

MH370-America conspiracy [3]

www.jpost.com/International/Anwar-Ibrahim-Malaysias-Future-Prime-Minister

Israel News - Anwar Ibrahim

Jika tiada apa-apa kepentingan bagi pihak Israel, kenapa mereka menyibuk sangat nak ambil tahu?

Israel News - Anwar Ibrahim [2]

Apakah misteri dan pengakhiran malapetaka ini bakal berakhir dengan sebuah tragedi yang menyayat hati disebalik percaturan konspirasi dunia hari ini?

[Sumber][Edited by SP]

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon