Friday, January 24, 2014

Dokumen Perceraian Nurul Izzah Tersebar?


Sehari dua ini, isu pergolakan rumah tangga Nurul Izzah Anwar hangat diperkatakan di laman siber mahupun kedai kopi.

Dokumen Perceraian Nurul Izzah [3]

Memandangkan Nurul Izzah merupakan anak Anwar Ibrahim, masih muda dan cantik serta memegang pula jawatan tinggi dalam politik, tak hairanlah setiap inci kisahnya mendapat perhatian ramai.

Selepas tarikh tuntutan fasakh yang difailkan Nurul Izzah di Mahkamah Rendah Syariah Petaling Jaya pada awal Januari lalu berjaya dihidu, kini tersebar pula pelbagai spekulasi berkaitan punca pergolakan rumahtangga wakil rakyat Lembah Pantai ini.

Turut tersebar, dokumen penceraian antara Nurul Izzah dan suami, Raja Ahmad Shahrir Iskandar.

Dokumen Perceraian Nurul Izzah
Dokumen Perceraian Nurul Izzah [2]

Dalam dokumen ini tercatit persetujuan bersama Nurul Izzah dan suami untuk menyelesaikan segala isu dan tuntutan perceraian mereka mahu pun hadhanah anak-anak secara damai di luar mahkamah.

Nurul Izzah juga dikatakan bersetuju untuk tidak akan menuntut sebarang harta selepas perceraian selain anak-anak akan diserahkan hak jagaan kepadanya.

Bagaimanapun sama seperti kisah-kisah punca masalah rumah tangga puteri sulung Ketua Umum PKR ini, dokumen penceraian yang disebarkan di internet ini pun tidak dapat dipastikan sejauh mana kesahihannya.

Hanya Nurul Izzah dan suami yang lebih mengetahui apa sedang berlaku dan marilah kita sama-sama doakan keputusan terbaik untuk setiap orang.

Sumber: Apple-bru.blogspot.com

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon