Tuesday, May 21, 2013

Kekejaman, Kezaliman Dan Kesesatan Ajaran Puak Syiah


Kenapa Syiah membunuh beratus-ratus penduduk Sunni di Syria setiap hari? Kenapa mereka menyembelih anak-anak dan wanita Sunni pada leher? Adakah anda tidak terfikir langsung bahawa Syiah merupakan ajaran yang rasis?

Syiah

Ya, Syiah sememangnya rasis dari segi anutan dan fahamannya yang taksub dengan dakyah para imamnya yang menyuruh para pengikutnya menyemai benih dendam terhadap para muslim Sunni yang berpegang pada ajaran Ahli Sunnah Waal Jamaah.

Mereka (puak Syiah) bukannya rasis terhadap perkauman yang mana isu perkauman ini tengah hangat di tempat kita, tetapi mereka sebenarnya memperjuangkan dan mempertahankan  dakyah para imam mereka yang mana kononnya dakyah tersebut adalah wahyu dari Allah S.W.T.

Dan mereka berpendapat bahawa para imam mereka adalah wakil dari Tuhan walaupun kita boleh tahu dan berfikir dengan waras tentang ajaran yang mereka anuti itu sebenarnya sesat lagi menyesatkan.

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut, lihatlah apa yang mereka lakukan di Hawzah yakni masjid mereka dan dengarkan apa yang mereka ucapkan melalui klip video yang hendak dikongsikan di bawah.

Berikut adalah terjemahan daripada kata-kata Pendeta Syiah mereka:
  • Siapa tidak menepuk untuk Hussein, maka bukan Syiah. (Lebih cepat! Lebih cepat! Lebih cepat!).
  • Siapa tidak menepuk untuk Hussein, maka bukan Syiah.
  • Mereka membunuhnya, kita akan membunuh mereka, mereka menyembelihnya, kita akan menyembelih mereka (menurut Syiah, yang membunuh Hussein r.a yakni cucu Nabi S.A.W adalah orang-orang Sunni).
  • Siapa menepuk untuk Hussein, akan dijamin masuk syurga.
  • Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali.
  • Tepuk lebih keras, biarkan Nawasib yakni orang-orang Sunni mendengar, kita akan datang untuk membalas dendam.
  • Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali (Diulang-ulang sampai selesai).

Untuk lebih jelas lagi, tontonlah videonya (ada anak-anak Syiah yang turut sekali terlibat dalam upacara penganut Syiah):



Setelah mengetahui ajaran mereka, masihkah kita menyebut mereka sebagai muslim sejati? Dengan ajaran yang penuh kebencian dan dendam kesumat seperti dalam video klip di atas, adakah kita masih lagi hendak menerima dan menghormati ajaran mereka jika mereka buat upacara tersebut dalam negara kita?

Video jeritan anak Syria dalam menghadapi ajalnya akibat kekejaman tentera Syiah pimpinan Bashar al-Assad.



Fikir-fikir dan renung-renungkanlah.

Wallahu a'lam.

BACA INI JUGA: Wanita Syria Jadi Mangsa Rogol Tentera Syiah

Sumber: nukeufo89

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon