Saturday, February 23, 2013

Gerakan Berahi Untuk Menambah Nikmat Suami Isteri


Terdapat banyak faktor yang mampu memberikan kepuasan dan kenikmatan kepada pasangan suami isteri ketika melakukan persetubuhan. Selain dari teknik-teknik yang baik, faktor yang tidak kurang pentingnya juga adalah gerakan yang dilakukan antara pasangan saat bersetubuh.

Berahi

Gerakan yang berseni dan menikmatkan mampu membangkitkan keberahian yang tidak terperi sekaligus memberikan kepuasan kepada pasangan.

Selain dari gerakan sorong tarik yang biasa ada beberapa lagi gerakan yang lebih menikmatkan boleh dilakukan saat bersetubuh.

Hentaman Cinta

Selepas 'Tuan P' dimasukkan ke liang 'Puan V', pasangan merenggangkan sedikit badan dengan 'Tuan P' masih didalam. Kemudian dengan serentak mereka menghempapkan alat kelamin mereka.

Menjahit Kain

Kepala 'Tuan P' berada dicelah bibir 'Puan V' dan digesel-geselkan pada permukaannya. Kemudian dengan pantas dan kuat dihempap masuk 'Tuan P' ke dalam 'Puan V' hingga ke pangkalnya.

Gerakan ini sesuai bagi pasangan yang boleh menahan dan menangguhkan orgasme mereka kerana ia boleh membuatkan pasangan mencapai klimaks dengan segera.

Timba Dalam Perigi

Setelah 'Tuan P' berada didalam 'Puan V', pasangan berdakapan erat dan hangat antara satu sama lain. Lelaki menyorong masuk kemudian menarik sedikit 'Tuan P'nya.

Lepas itu, perempuan menonjolkan 'Puan V'nya ke arah 'Tuan P' kemudian ditarik sedikit. Gerakan selang-seli ini diteruskan bagai timba keluar masuk perigi.

Bergiliran

Lelaki membuat gerakan sorong tarik seperti biasa kemudian berhenti. Selepas itu perempuan pula membuat gerakan seperti lelaki dengan 'Tuan P' didalam 'Puan V'nya kemudian berhenti.

Gerakan ini dilakukan bergilir-gilir hinggalah sampai ke klimaksnya.

Cungkilan Rindu

Lelaki meletakkan kepala 'Tuan P' dicelah bibir 'Puan V'. Kemudian digeselkan ke kiri ke kanan, ke atas dan ke bawah. Gerakan ini memerlukan 'Tuan P' yang cukup keras tegangnya.

Kekasih Sejiwa

Lelaki memasukkan seluruh 'Tuan P'nya ke dalam lubang 'Puan V' perempuan dengan ari-ari mereka bertemu rapat.

Dalam keadaan begini lelaki bergerak kuat tanpa merenggangkan langsung 'Tuan P' dari lubang 'Puan V'.

Gerakan ini amat menikmatkan terutama bagi perempuan kerana 'Puan V'nya dapat mengemut 'Tuan P' hingga ke pangkalnya.

Semoga apa yang diberikan diatas dapat menjadi ilmu yang berguna buat semua dalam membina kehidupan seks yang membahagiakan.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

sumber: buatbest

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon