Sabtu, Oktober 20, 2012

Tips Mengambil Hati Suami


Loading...

Keharmonian rumahtangga terletak di tangan kedua-dua belah pihak suami dan isteri. Jika anda saling memahami dan menghormati antara satu sama lain, insyaAllah rumahtangga anda akan sentiasa aman dan bahagia.

Mengambil Hati Suami

Sentiasa berhias untuk suami. Bersiap dan berhias menunggu kepulangan suami. Sentiasa menjaga kecantikan diri seperti masa berkasih-kasih dahulu.

Memahami hobi suami dan sentiasa memberi dorongan selagi ia memberi manfaat dan menggembirakan suami anda tetapi berbincanglah jika hobi berkenaan terlalu memakan masa untuk anda bersama atau suami anda terlalu boros untuk hobi tersebut.

Menyediakan hidangan dan minuman untuk suami tanpa perlu disuruh. Tips yang sangat mudah tapi berkesan.

Memikat suami dengan bermanja

Kajian yang dilakukan oleh pihak Kinsey Institute dari Universiti Indiana ini telah menemu ramah hampir 1,009 pasangan suami isteri di Amerika Syarikat, Brazil, Jerman, Jepun dan Sepanyol.

Setiap pasangan suami isteri berumur antara 25 hingga 76 tahun dan sudah berkahwin sekurang-kurangnya lebih dari setahun.

Hasil kajian mendapati cara memikat suami yang paling berkesan ialah dengan bermanja dan cuddling kerana suami sebenarnya amat menyukai perbuatan itu dalam diam!

Malah, dari kajian ini juga, pengkaji dapat membuktikan yang:
  • Pasangan yang selalu menunjukkan penghargaan dari segi fizikal akan mempunyai hubungan intim yang lebih memuaskan.
  • Isteri merasakan semakin lama perkahwinan, semakin mereka puas dan nikmat hubungan seksnya.

Kajian ini dianggap sebagai “pembuka mata” kerana ia membuktikan kaitan antara kebahagiaan, kegembiraan rumah tangga dan hubungan seks yang sihat.

Secara keseluruhannya, kajian membuktikan cara memikat suami yang paling berkesan ialah dengan mengamalkan hubungan intim yang sihat, pasangan mencapai kepuasan dan menunjukkan penghargaan dari segi fizikal seperti bermanja atau berpelukan.

Kajian juga membuktikan walaupun suami anda itu seakan tidak suka bermanja, namun mereka sebenarnya amat menggemari sifat manja isteri!

Namun, mereka hanyalah bijak menyembunyikan emosi mereka sendiri. Jadi kali ini, kami sediakan bagaimana anda boleh cuba cara memikat suami melalui cara bermanja dengannya.

Jom cuba!

BACA INI JUGA:

-Sentiasapanas.com

Seorang blogger yang suka berkongsi ilmu untuk individu yang suka membaca.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon