Thursday, October 11, 2012

Bahagian Tubuh Wanita Paling Disukai Lelaki


Wanita sememangnya menjadi daya penarik yang sangat kuat bagaikan magnet buat bagi setiap lelaki normal, namun bahagian manakah yang sering menjadi tumpuan mata lelaki, terutamanya jika wanita itu sememangnaya menarik, seksi ataupun cantik?

Bahagian Wanita Paling Disukai Lelaki

Jom kita lihat bahagian tubuh wanita manakah paling disukai lelaki.

Dahi

Apabila dahi wanita luas, ia dianggap dahi yang sempurna oleh lelaki. Dahi wanita adalah tempat di mana lelaki akan menemukan dahinya.

Pipi

Ciuman yang melazatkan penciumnya berada pada sasaran pipi yang licin, bersih dan halus. Oleh kerana itu ramai lelaki lebih menyukai wanita yang berpipi licin.

Bibir dan Lidah

Lelaki lebih menyukai bibir yang nipis dan lidah yang lonjong kerana ia dianggap menikmati kucupan semasa jimak.

Pada zaman ini, kucupan lidah lebih disukai dan membangkitkan syahwat 3 kali ganda berbanding dengan ciuman ke pipi, dua alis mata, antara 2 lubang hidung dan pada tengkuk wanita yang mampu membangkitkan syahwat sebanyak 25 peratus.

Punggung

Lelaki sangat tertarik pada punggung yang penuh berisi dan tertonjol keluar kerana ianya 'enak' dihenyak sewaktu berjimak.

Goyangan sewaktu jimak dilakukan oleh wanita, dayungan biasanya dilakukan oleh lelaki. Goyangan ini memberikan kenikmatan yang lebih tinggi kepada lelaki.

Payudara

Terdapat pertalian antara bidangnya dada wanita dengan payudaranya. Jika dadanya bidang, maka payudaranya tidak begitu nyata bentuknya.

Sekiranya dada kecil, payudara adalah lebih jelas bentuknya dan tampak membengkak dan naik. Keadaan inilah yang menarik perhatian lelaki.

Faraj

Pada lelaki, bentuk faraj wanita tidaklah menjadi persoalan besar, tetapi ramai lelaki lebih sukakan wanita yang mempunyai lubang faraj yang kecil kerana ia dianggap dapat memegang dan menyepit zakar lelaki dengan lebih utuh tatkala jimak.

Walaupun begitu, seni kemutan dianggap lebih penting dari besar atau kecilnya lubang faraj, kerana ini dianggap lebih memberi kesan kenikmatan kepada lelaki.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

-Sentiasapanas.com

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon