Monday, June 08, 2020

MyQualityTutor: Khidmat Tutor Peribadi Terbaik Di Malaysia


Disebabkan penularan wabak covid-19, kebanyakan ibu bapa dan pelajar kini beralih kepada khidmat guru tuisyen, tutor peribadi di rumah atau dalam talian di Malaysia, akibat penutupan sekolah serta pusat pembelajaran yang telah berlanjutan lebih daripada tiga bulan dan berkemungkinan lebih lama, menyebabkan ramai pelajar merosot dalam pencapaian akademik.

My Quality Tutor Khidmat tutor peribadi malaysia

Namun, ramai dikalangan ibu bapa tidak tahu bagaimana dan di mana untuk mencari tutor peribadi, guru tuisyen yang sesuai untuk anak-anak mereka.

Di Malaysia, terutamanya bandar-bandar besar seperti Johor Bahru, Kuala Lumpur dan Pulau Pinang, ibu bapa sentiasa ingin mendapatkan perkhidmatan tuisyen terbaik untuk anak-anak dalam usaha untuk mendapatkan prestasi akademik terbaik.

Biasanya, pelajar akan menghadapi masalah akademik dalam mata pelajaran seperti Bahasa Inggeris, Mandarin, Matematik dan Sains.

Dengan bantuan teknologi, kaedah termudah pada masa kini ialah pencarian tuisyen peribadi di rumah melalui laman sesawang Google di Malaysia.

My Quality Tutor adalah antara laman web paling popular di Malaysia jika ibu bapa sedang mencari tutor peribadi terbaik untuk anak-anak.

Laman web, www.myqualitytutor.com mempunyai pangkalan data lebih daripada 10,000 tutor peribadi untuk dipilih dari seluruh Malaysia dan perkhidmatan pemilihan tutor biasanya percuma.

Pertama, ibu bapa atau pelajar akan menghantar permintaan tuisyen peribadi mereka di laman web, yang kemudiannya akan diterima oleh pembekal tuisyen.

Selepas itu, ibu bapa atau pelajar akan menerima profil tutor yang berkelayakan untuk dipilih oleh mereka. Biasanya, tutor peribadi yang berpengalaman akan dapat mengajar silibus pelajaran seperti UPSR, PT3, SPM, IGCSE, IB dan A-level.

MyQualityTutor-marilyn

Selepas pemilihan tutor peribadi, langkah seterusnya adalah persiapan pertama untuk pembelajaran dengan pelajar terlebih dahulu perlu menyediakan topik yang sukar baginya dan perlu dihantar kepada tutor peribadi My Quality Tutor sebelum kelas tuisyen bermula.
Sebagai contoh, katakanlah jika pelajar menulis karangan Bahasa sebagai tugasannya, maka pelajar boleh memaklumkan kepada tutor peribadi tersebut mengenai topiknya terlebih dahulu. Kelas pertama merupakan kelas percubaan.

MyQualityTutor-syariffah

Selepas pembelajaran kelas pertama tamat, jika pelajar berasa seronok dengan pengajaran tutor peribadi tersebut, maka dia boleh melanjutkan kelas tuisyen dan jika tidak, ibu bapat atau pelajar boleh meminta untuk menukar kepada tutor lain melalui pembekal tuisyen, My Quality Tutor.

Kesimpulannya, pencarian tutor peribadi yang sesuai kini menjadi lebih mudah dengan bantuan pembekal tuisyen seperti My Quality Tutor.

My Quality Tutor merupakan platform terbaik di Malaysia dalam pemilihan tutor berkelayakan untuk dipilih oleh ibu bapa dan pelajar supaya pemadanan tutor dapat dilakukan dengan cara yang cekap.

Selain itu, dengan pembelajaran yang konsisten melalui kelas tuisyen di rumah mengikut keselesaan pelajar, mereka akan dapat belajar, memperbaiki diri sendiri dan mendapat keputusan yang cemerlang.

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai tuisyen di rumah/dalam talian:



BACA INI JUGA:

-Sentiasapanas.com

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon