Sunday, September 01, 2019

4 Teknik Foreplay Yang Boleh Meningkatkan Kebahagiaan Rumahtangga


Kebanyakan lelaki beranggapan ‘foreplay’ adalah sesi yang remeh dalam perhubungan seks bersama pasangan, namun begitu kegagalan anda memanfaatkan sesi ‘foreplay’ inilah yang sering membawa kepada keretakan dalam perhubungan rumahtangga.

Foreplay-membahagiakan

Sebenarnya, teknik foreplay adalah sesuatu yang penting dalam perhubungan untuk membenarkan isteri anda mencapai kemuncak seksual dengan mudah.

Berikut adalah beberapa teknik foreplaay yang boleh anda cuba ketika bersama dengan pasangan anda.

1. Urutan Mukadimah

Kebanyakan wanita gemar untuk menerima urutan terutama dari suami tercinta – oleh itu manfaatkan saat ini dengan mengurut kaki, peha dan tumit isteri.

Jika kaki isteri anda itu benar-benar bersih maka tidak salah jika anda ingin menghisap jemari kaki pasangan anda untuk meningkatkan keghairahan mereka.

2. Bertanya Kemahuan Mereka

Tanyakan kepada pasangan anda apa yang dia inginkan dan sukai ketika berhubungan seks – kebanyakan wanita menghargai jika suami mereka bersungguh-sungguh ingin memuaskan mereka.

Jika mereka mendapati bahawa anda benar-benar berusaha keras untuk memastikan kepuasan mereka, besar kemungkinan mereka juga akan berbuat perkara yang sama pada anda.

3. Tingkatkan Kualiti Foreplay Anda

Tingkatkan kualiti foreplay anda untuk mengelakkan pasangan anda merungut mengenai berapa banyak stimulasi yang anda mampu berikan pada mereka.

Jika seseorang lelaki itu gemarkan apa yang sedang dia lakukan – ia akan jelas kelihatan dan isteri juga akan perasan lalu meningkatkan keinginan seksual mereka juga.

4. Jangan Terburu-buru

Klitoris adalah bahagian yang paling berkesan untuk anda memberikan ransangan kepada pasangan anda – namun ramai yang melakukannya dengan cara yang salah.

Hanya perlu menjilat dan mengusik bahagian tersebut seketika dan alihkan perhatian anda kepada bahagian yang lain – sekali sekala kembali semula ke bahagian klitoris.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

sumber: lelakisihat

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon