Selasa, April 02, 2019

Barbie Sado Korea Cun, Feminin Dan Berotot!


Loading...

Yeon-woo Jhi merupakan ahli badan wanita yang meraih pelbagai gelaran, namun perbezaan yang ketara adalah wajahnya comel dan feminin dengan badan berotot, sehingga personaliti media sosial ini dilabelkan sebagai 'Barbie Berotot'.

Barbie Sado Korea
Yeon-woo Jhi berotot.

Melihat Yeon-woo Jhi yang berusia 34 tahun, sukar untuk membayangkan dia dahulu adalah seorang wanita yang kurus dan lemah, mengalami gangguan panik serta bergelut menangani fobia sosial.

Namun segala-galanya berubah 14 tahun lalu apabila dia mula pergi ke gim berhampiran rumahnya, dengan harapan untuk menjadi lebih kuat.

Dia hanya mahu melupakan perasaan lemah dan tidak pernah membayangkan dirinya akan bersaing pada pertandingan bina badan.

Yeon-woo Jhi menjadi perhatian kerana wajahnya yang comel dan feminin tetapi badan berotot bagaimanapun, kekuatan dan staminanya yang bertambah menjadikannya lebih bersemangat dalam kecergasan dan akhirnya membuat keputusan untuk beraksi di pentas.

Yeon-woo Jhi memenangi pertandingan bina badan yang pertama disertainya, menjadikan ia sebagai inspirasi untuk bekerja lebih keras.

Barbie Sado Korea
Yeon-woo Jhi.

Beliau kemudian memenangi pertandingan Arnold Classic Europe kategori amatur pada 2013, dan profesional pada 2015.

Yeon-woo Jhi bersaing dalam acara bina badan selama hampir sedekad, tetapi hanya menjadi selebriti dalam talian beberapa tahun lalu.

Gambar-gambarnya yang cantik dan berotot tular di media sosial, sehingga menyukarkan orang ramai untuk membezakannya antara comel, wajah seperti anak patung dan badannya yang tegap.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

sumber: mstar

Seorang blogger yang suka berkongsi ilmu untuk individu yang suka membaca.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon