Wednesday, February 27, 2019

Pemburu Hantu Berjaya Rakam 'Entiti Misteri' Keluar Dari Kubur


Seorang pemburu hantu mendakwa berjaya merakamkan bukti kehidupan selepas kematian dalam satu rakaman yang ditangkap menggunakan peralatan pakar itu yang menunjukkan beberapa kejadian kegiatan paranormal termasuk dua makhluk keluar dari kubur yang mengandungi mayat dua wanita.

Roh dari kubur

Klip itu dirakam oleh Mark Davies, 47, yang telah menjadi pemburu hantu sejak beberapa tahun lalu dan dia berharap rakaman yang diambil di Falmouth Cemetery dekat Cornwall itu akan menarik minat penyiasat paranormal yang lebih berpengalaman, lapor Cornwall Live.

Mark sebelum ini bercakap tentang pertemuannya dengan makhluk misteri, yang digambarkannya sebagai "alien" atau "setan".

Mark berkata, "Ia gila. Terdapat beberapa perkara yang berlaku dan saya telah menyuntingnya untuk menumpukan bahagian kepala di kubur tersebut.

"Di sebelah kiri kubur ada juga makhluk yang keluar dan anda dapat melihat makhluk itu bergerak.

"Makhluk yang jelas kelihatan itu berjalan selama dua saat kemudian hilang dalam kabus putih.

"Saya menjemput mana-mana pakar untuk merungkai bukti ini kerana ia adalah bukti tentang kehidupan selepas kematian.

Roh dari kubur
Roh dari kubur.

"Anda dapat melihat wajah yang keluar dari kubur dan sesuatu telah berlaku. Bebola kapas atau sesuatu yang terapung di atas kubur, ia adalah gila."

Pemburu itu juga enggan mempedulikan mereka yang ragu-ragu dengannya dan hanya mahu menumpukan perhatian terhadap pekerjaannya.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

sumber: mstar

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon