Thursday, December 13, 2018

Maksud Mimpi Melihat Katil


Ada yang mengatakan bahawa mimpi yang berkaitan dengan melihat katil biasanya ada hubungan tentang perasaan emosi seseorang.

Mimpi Melihat Katil
Gambar hiasan.

Namun, kejadian dalam mimpi yang dialami membuatkan erti dan maksud mimpinya berbeza bergantung siapa yang memimpikannya.

TAFSIR MIMPI JIKA ANDA SEORANG LELAKI

Lelaki Yang Sudah Berkahwin

Erti mimpinya adalah, seseorang selalu memikirkan tentang apa yang telah anda lakukan padanya, misalnya anda pernah menolongnya namun dia belum sempat membalas pertolongan anda.

Atau mungkin sebaliknya ketika anda melakukan kesalahan terhadap orang itu namun dia tidak sanggup menghukum, menasihati anda.

Lelaki Bujang

Erti mimpinya adalah, keadaan usaha dan kehidupan anda sedang atau akan mengalami masalah, rugi, sepi dan sebagainya.

Remaja Lelaki

Erti mimpinya adalah, kamu akan mendapat sebuah kejadian yang akan membuat kamu ketakutan, mungkin ini ertinya akan ada suasana yang akan membuatkan diri kamu harus lari menyelamatkan diri. Jangan peduli kata orang jika menyebut kamu sebagai pengecut.

TAFSIR MIMPI JIKA ANDA SEORANG WANITA

Wanita Yang Sudah Berkahwin

Terpaksa atau tidak, dalam waktu terdekat ini anda akan melakukan aktiviti yang jarang dilakukan dan cuba dihindari dengan pelbagai alasan.

Dan jika sebelum ini anda terlalu pemalas, maka mulailah bangkit dan jika anda sedang merasa on fire, ada baiknya berhati hati.

Wanita Bujang

Erti mimpinya adalah perjalanan hidup anda akan mengalami perubahan seiring dengan cara atau pola berfikir anda, walaupun konsep yang anda miliki saat ini cukup baik, namun ada baiknya jika melibatkan orang lain yang mungkin akan membantu anda dalam situasi yang tidak dapat dikendalikan.

Mimpi tersebut juga merupakan sebuah petanda akan adanya perubahan emosi dalam kehidupan anda.

Wanita Remaja

Erti mimpinya adalah, ada perkara menyenangkan yang akan anda alami. Ia memberi gambaran tentang kamu dan rakan-rakan, mungkin perkara menyenangkan itu datang dari mereka.

Mimpi katil yang kamu alami ini juga menjelaskan bahawa ada orang menganggap kamu sebagai sombong, mungkin kamu terlalu naif.

p/s: Ini adalah untuk pengetahuan dan pembacaan semata-mata dan bukanlah sebagai kepercayaan 100%.

Wallahu a'lam.

BACA INI JUGA:

sumber: 1 | 2

1 comment

  1. Mimpi adalah mainan tidur, kita serahkan kepada Allah Dia lebih tahu...
    Doalah yang baik2 InshaAllah

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon