Thursday, July 05, 2018

5 Artis Malaysia Yang Berkahwin Pada Usia Muda


Usia bukan penghalang untuk mereka melangkah ke gerbang perkahwinan dan usia juga bukan pengukur kebahagiaan dan kemampuan memikul tanggungjawab.

Lima bintang popular ini membuktikan cinta yang disulam dengan keikhlasan menerima pasangan seadanya, tunjang kemanisan rumahtangga.

1. Aeril Zafril dan Wawa Zainal (25 Februari 2012)

5 Artis Malaysia Yang Berkahwin Pada Usia Muda

Pasangan pelakon ini berkahwin ketika nama mereka berada di puncak. Aeril telah melamar Wawa, atau nama sebenarnya Nur Hawa Zainal Abidin, yang ketika itu berusia 20 tahun.

Aeril Zafrel, atau nama sebenarnya Suhairil Suhari, berumur 24 tahun ketika bergelar suami, ternyata bukan penghalang buat Aeril menjadi suami dan ayah terbaik buat sepasangan anak mereka, Ahmad Fakharuddin Attar dan Hayla Maghfirahtul Adzkiya.

2. Diana Danielle dan Farid Kamil (3 November 2012)

5 Artis Malaysia Yang Berkahwin Pada Usia Muda

Pelakon dan model kacukan Diana Danielle berkahwin dengan pelakon dan pengarah terkenal, Farid Kamil, pada usia 21 tahun.

Pasangan ini telah dikurniakan sepasang cahaya mata, Muhammad dan Aurora, sebagai pelengkap hidup.

3. Eina Azman dan Datuk Paduka Kaiser Gurmit Harden (31 Ogos 2014)

5 Artis Malaysia Yang Berkahwin Pada Usia Muda

Pelakon remaja Eina Azman memilih untuk berkahwin pada usia muda iaitu 19 tahun apabila memilih Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Harden, 35, dalam satu majlis akad nikah di Hotel Grand Hyatt, Kuala Lumpur.

Pasangan ini telah dikurniakan pasangan bayi kembar bernama Karl Kareef dan Arianne Aubrey pada 19 Februari 2016 yang lalu.

4. Fiffy Natasya dan Muslim Azman (29 September 2014)

5 Artis Malaysia Yang Berkahwin Pada Usia Muda

Pelakon dan penyanyi remaja, Fiffy Natasya, mengambil keputusan berkahwin dengan Muslim Azman, 27, pada usia 21 tahun.

Fiffy memulakan kerjaya seninya sejak usia sembilan tahun, pernah menganggotai kumpulan nyanyian Wardah, selain muncul dengan beberapa single berkonsep J-Pop termasuk lagu “Kawaii” dan “Cinta Playboy”.

5. Erin Malek dan Darriz Fauzy (10 Oktober 2014)

5 Artis Malaysia Yang Berkahwin Pada Usia Muda

Bermula perkenalan menerusi laman sosial Instagram, pelakon Erin Malek, 20, atau nama sebenarnya Nur Arina Abdul Malek, sah bergelar isteri kepada Farriz Fauzy, 30, dalam satu majlis yang diadakan di kediaman keluarga aktres itu di Duta Suria, Ampang pada 10 Oktober 2014.

Pasangan ini dikurniakan seorang bayi lelaki bernama Mohamed Faliq pada 1 Oktober 2015 yang lalu.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

sumber: himpunanmedia

1 comment

  1. Elok, kawin muda, badan tengah solid, kulit renang, suara seksi, kalau dah tua umur 54 thn macam ofis aku, sapa pun tak Nak biarpun, kereta, rumah, pangkat tinggi Dia Miliki. Ialah dah kedut, kecut, beruban, suara pun dah serak, mata rabun sapa nak, Nak harta mungkin!

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon