Saturday, April 07, 2018

Video Lelaki Tergamak 'Perkosa' Lubang Golf!


Seorang lelaki dirakam 'mengadakan hubungan seks' dengan lubang kesembilan di Lapangan Golf Brackenwood, Ahad lalu di Merseyside, England (1/4/2018), yang  dirakam Steven Gayton dan video yang tular di media sosial.

Video Lelaki Tergamak 'Perkosa' Lubang Golf!

Menurut Gayton, sebelum terserampak dengan lelaki gila seks tersebut, dia dan tiga rakan lain baru sahaja menghabiskan permainan di lubang kelapan.

"Masa tu hujan renyai. Dari jauh saya nampak seorang lelaki tanpa baju berbaring di atas rumput di lubang kesembilan.

"Bila diamati, seluarnya sedikit terlondeh dan lebih mengejutkan dia cuba melakukan aksi seks dengan lubang tersebut," kata Gayton.

Tambah Gayton lagi, beberapa minit kemudian pemuda itu bangun tanpa rasa bersalah dan menghilangkan diri di kawasan semak berhampiran.

"Saya tak rasa dia dalam keadaan mabuk. Saya nampak dia keluarkan telefon pintar dan merakam dirinya 'merogol' lubang golf tersebut.

"Lagi pun tiada CCTV di kawasan ini, mungkin itu salah satu sebab dia berani bertindak sedemikian," ujarnya.

Gayton memuat naik video insiden pelik itu di Facebook dan ia menarik hampir 400,000 tontonan serta ratusan komen daripada netizen.

Seorang pelayar Facebook, Stephen Riley berkata, "Itu mungkin hadiah yang dia dapat selepas berjaya membuat pukulan hole-in-one."

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA: Nasihat Seorang Perogol Untuk Wanita

sumber: sinarharian

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon