Thursday, March 08, 2018

Ibu Terkedu Hantu Temani Anak Tidur Terakam CCTV


Seperti kebanyakan ibu bapa, Bonnie Moore mempunyai pemantauan video CCTV di bilik untuk anak perempuannya supaya dia dapat memeriksa situasi anak dari masa ke semasa.

Ibu Terkedu Hantu Temani Anak Tidur Terakam CCTV

Tetapi, suatu hari ketika dia mahu melihat sama ada anaknya, Athea telah tidur, dia ternampak sesuatu yang pelik di atas katilnya.

Athea nampaknya telah tidur, tetapi ada sesuatu yang menakutkan dapat dilihat berada di belakangnya.

Bonnie, yang tinggal di Norfolk, berkata, "Saya cuba berfikir sebarang kemungkinan tetapi gagal. Ciri-cirinya sangat jelas.

"Jujur saya ​​tidak tahu apa yang perlu dilakukan."

Dalam skrin yang ditunjukkannya, kelihatan seperti terdapat kanak-kanak lain atau anak patung berbaring di belakang Athea.

Tetapi menurut Bonnie, dia mendapati tiada apa-apa di tempat tidur anaknya ketika diperiksa.

"Anak perempuan saya berada di bahagian bawah skrin. Jika anda zoom, anda dapat melihat kepala dan badannya, 'benda' itu berbaring di belakangnya."

Ibu Terkedu Hantu Temani Anak Tidur Terakam CCTV

Ibu bapa lain bersetuju bahawa ada sesuatu di situ dan ramai kawan Bonnie percaya ia sebenarnya 'semangat' seseorang yang sangat istimewa.

Bonnie kehilangan adik lelakinya ketika dia berusia sembilan tahun dan 'benda' itu muncul hanya beberapa hari selepas ulang tahun kematiannya.

Seorang wanita menulis, "Wow ini sememangnya satu semangat yang saya dapat lihat dan sangat menakjubkan kamu berjaya merakamkannya.

"Saya rasa ia seorang budak lelaki, mungkin seorang saudara atau budak lain dari keluarga kamu, dia memberi perlindungan terhadap anak kecil kamu dan sering melindungi ketika dia tidur untuk memastikan dirinya baik-baik saja.

"Tak ada apa yang perlu ditakuti, ini benar-benar menakjubkan. 'Semangat' yang indah dan anak perempuan yang cantik."

Ibu Terkedu Hantu Temani Anak Tidur Terakam CCTV
Bonnie Moore bersama Athea.

Seorang lagi menambah, "Ahh itu luar biasa! Saya sentiasa ragu-ragu tentang semangat, tetapi ini membuatkan saya ingin mencari seseorang yang dapat melihat jika terdapat satu semangat dekat dengan diri saya."

"Ada seorang budak sedang memeluk bayi Athea," tulis seorang lagi kawannya.

"Budak ini adalah ahli keluarga, 'semangat' mesra yang mengawasi Athea."

Seram kan!

BACA INI JUGA: Lubang Misteri Muncul Di Kudat Selepas Penampakan UFO

sumber: mstar

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon